با این 11 اپلیکیشن هر چیزی که می آموزید را به خاطر بسپارید

با این 11 اپلیکیشن هر چیزی که می آموزید را به خاطر بسپارید

با این یازده اپلیکیشن می توانید چیزهایی را که روی اینترنت یاد گرفته اید به خاطر بسپارید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

با استفاده از اپلیکیشن ها و سرویس های موجود به خاطر سپردن اطلاعاتی که می آموزیم بیش از پیش ساده شده است. 

ذهن شما مانند یک سطل است. اما یک سطل سوراخ! مغز ما طوری طراحی شده است که اطلاعات و دانسته های قدیمی را پاک کرده و اطلاعات جدید را ذخیره کند. اما این عملکرد می تواند یک نقص تلقی شود. یادگیری چیزهای جدید ساده است. اما به خاطر سپردن آن ها در طولانی مدت کاری سخت و دشوار است. 
در نتیجه قبل از این که چیز جدیدی یاد بگیرید از سیستمی استفاده کنید که به شما کمک کند دانشتان فراموش نشود و همچنین آن را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. این سیستم همچنین به شما در کارهای گروهی نیز کمک می کند. 
در این مقاله یازده اپلیکیشن و سرویس را به شما معرفی می کنیم تا توسط آن ها هر چیزی را که در طول روز یاد می گیرید ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. 

بهترین منبع اطلاعات

 
1-    مای بریج (Mybridge)

مای بریج


مای بریج یک اپلیکیشن خواندن برای حرفه ای هاست، به خصوص کسانی که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند. کاربران می توانند برای این اپلیکیشن "حرفه" های مختلفی را تعریف کنند که معمولاً دسته بندی هایی مانند بازاریابی اجتماعی، طراحی موبایل و یا مدیریت است. این اپلیکیشن با توجه به علاقه مندی های شما ده مقاله به شما ارائه می دهد. این اپلیکیشن نه تنها مطالب جالب را برای شما می یابد، این کار را به صورت خودکار انجام می دهد. 

2-    اوپنوکس (Openoox) 

اوپنوکس


اوپنوکس یک اپلیکیشن نیست. بلکه راهی جدید برای مرتب سازی و به اشتراک گذاری بوک مارک های شما از طریق مرورگر وب است. روشی بصری تر برای بوک مارک و مرتب سازی وبسایت ها و به اشتراک گذاری پوشه ها با گروه دوستان از طریق شبکه های اجتماعی است. می خواهید اینترنت را مرتب کنید؟ اوپنوکس برای شما ساخته شده است. اوپنوکس همچنین یک صفحه راه اندازی سفارشی دارد که به همه ی سایت هایی که از آن ها استفاده می کنید لینک دارد. 

3-    رایت رلونس (Right Relevance)

رایت رلونس


اپلیکیشن رایت رلونس اپلیکیشنی مؤثر در یافتن اطلاعات جالب است. همانطور که از نامش پیداست این اپلیکیشن به شما کمک می کند مقاله های جالب، ویدئو و هر چیز دیگر مرتبط با زمینه کاری خود را به راحتی بیابید. شما می توانید این اطلاعات جالب را با دوستان، همکاران و فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید. 

ذخیره مقالات و توصیه های جالب


4-    شوت (Shout)

شوت


شوت روشی ساده برای ذخیره اطلاعات آنلاین است. با یک ضربه می توانید این اطلاعات را با خانواده، دوستان و فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید. برای مدیریت مطالعات خود لیست تهیه کنید و یا لیست های عمومی را دنبال کنید که به شما کمک می کند مطالب و یا توصیه های جالبی بیابید. می توانید لیست خود را خصوصی و یا عمومی کنید. همچنین می توانید کاری کنید که دیگران نیز در مدیریت لیست شما دخیل شوند. 

5-    والابگ (Wallabag)

والابگ


سه چیز بسیار عالی در مورد والابگ وجود دارد. اول این که به شما اجازه می دهد با استخراج محتوای اصلی مقاله اطلاعات آن را ذخیره کنید، سپس آن را به نمایش بگذارید. والابگ برای پنج پلت فرم موجود است و بدون از دست دادن اطلاعات می توانید از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر نقل مکان کنید. در نهایت کسانی که روی پاکت حساب کاربری دارند با استفاده از Readability, Instapaper یا Pinboard می توانند اطلاعات خود را به والابگ منتقل کنند. 

6-    P2K

P2K


P2K ترکیبی از کیندل و پاکت است، که دقیقاً نشان می دهد این اپلیکیشن چه کاری می کند: مقاله های پاکت شما را به صورت دوره ای به دستگاه کیندل شما منتقل می کند. شما می توانید تنظیم کنید که مقاله های شما به صورت روزانه و یا هفتگی به کیندل شما منتقل شوند. 
علاوه بر آن، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که هرگاه که مقاله جدیدی را به آن اضافه کردید به طور مستقیم به کیندل شما اضافه شود. 

به اشتراک گذاری توصیه ها با دوستان و گروه ها 


7-    هایلی هایلایتر (Highly Highlighter) 

هایلی هایلایتر


همانطور که از نامش پیداست هایلی هایلایتر یک هایلایتر برای اینترنت است. یک دکمه به مرورگر کروم یا اپلیکیشن آی او اس اضافه می کند که به شما اجازه می دهد بخش های مهم و یا جذاب متن را هایلات کنید. شما حتی می توانید آن ها را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید. مانند بسیاری از دیگر اپلیکیشن ها در این لیست شما می توانید افراد دیگر را دنبال کرده و هایلایت های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 

8-    چارم (Charm)

چارم


چارم یک اپلیکیشن همراه برای نسخه آی او اس توییتر است که به شما کمک می کند توییت های خود را مرتب کرده و مطالب و توصیه ها را برای بعد ذخیره کنید. از آنجایی که کلکسیون هایی که ساختید به چارم محدود نمی شوند می توانید روی دیگر اپلیکیشن های مرتبط با توییتر از جمله توییت دک یا توییت بوت از آن ها استفاده کرده و به نمایش بگذارید. 

هیچ گاه فراموش نکنید 


9-    ناگتز (Nuggets) 

ناگتز


ناگتز یک افزونه کروم است که به شما کمک می کند تا توصیه هایی که به صورت آنلاین آموخته اید را ضبط کنید، به خاطر بسپارید و ذخیره کنید. نام ناگتز از روشی که از آن استفاده می کند گرفته است. چیزهایی که یاد گرفته اید را در بخش هایی که به اندازه ناگت هستند ( 200 کاراکتر یا کمتر) ذخیره می کند. درضمن لازم نیست چیزی را تایپ کنید. کافی است هر متنی که خواستید را هایلایت کرده و آن را به ناگتز اضافه کنید. 

10-    مایند زیپ (MindZip) 

مایندزیپ


مایندزیپ به شما کمک نمی کند که اطلاعات را بیابید و اشتراک بگذارید، بلکه به شما کمک می کند چیزهایی را که آنلاین یاد گرفته اید به خاطر بسپارید. این اپلیکیشن آی او اس ( نسخه اندروید آن به زودی وارد بازار خواهد شد) یک مربی درس خواندن است که به شما کمک می کند در پنج دقیقه در روز مطالبی را حفظ کنید. یکی از چیزهای منحصربه فرد در مورد این اپلیکیشن این است که حافظه کلی شما را بهبود می بخشد. به این معنی که به شما کمک می کند تا توصیه هایی را که به صورت آنلاین میابید بهتر به خاطر بسپارید. اما به شما در مسائل شخصی زندگی، از جمله روابط نیز کمک می کند . 

11-    ممورایز (Memomize) 

ممورایز


این افزونه کروم به شما کمک می کند هر بخش از متن را که به صورت آنلاین می بینید و نمی خواهید فراموش کنید را علامت گذاری کرده و آن را برای بعد ذخیره کنید. هرگاه که یک تب کروم جدید باز شد می توانید متن مورد نظر را ببینید. از آنجا شما همچنین می توانید به صورت مستقیم به منبع متن رفته و یا برای مدیریت بهتر اطلاعات به آن ها تگ اضافه کنید. سازندگان آن می گویند که به زودی نسخه آی او اس و اندروید آن نیز آماده خواهد شد. 

زندگی خود و دیگران را بهبود بخشید 


نصیحت ما به شما این است: از یک یا چندتا از این اپلیکیشن ها و سرویس ها استفاده کنید. تا جایی که می توانید چیزهای جدید یاد بگیرید و اطلاعات خود را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. چه بخواهید زندگی خود را بهبود بخشید چه روی دیگران تأثیر بگذارید همیشه یکی از مثبت ترین و تأثیرگذار ترین افرادی باشید که دیگران می شناسند. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر