با نسخه جدید گوگل کروم اندروید می‌توانید بدون اینترنت کار کنید!

با نسخه جدید گوگل کروم اندروید می‌توانید بدون اینترنت کار کنید!

در جدیدترین نسخه گوگل کروم اندروید می‌توانید بدون باز کردن صفحه موجود می‌توانید آن را با یک ضربه ذخیره کنید و هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید آن را باز کنید و بخوانید. با فيسيت همراه باشيد.

بدون اينترنت با گوگل كروم اندرويد كار كنيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، در جدیدترین نسخه گوگل کروم اندروید می‌توانید بدون باز کردن صفحه موجود آن را با یک ضربه ذخیره کنید و هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید آن را باز کنید و بخوانید. با فيسيت همراه باشيد.

دی ماه سال گذشته کمپانی گوگل نسخه جدیدی از کروم برای سیستم عامل اندروید با ویژگیهای جدید مانند دانلود کردن تمام صفحات وب برای دیدن در مواقع آفلاین را ارائه کرد. بنا به آمارهای ارائه شده هر هفته بیش از 45 میلیون صفحات وب دانلود می‌شوند که این آمار نشان دهنده محبوبیت بیش از اندازه این ویژگی جدید است. از این رو مهندسان گوگل به فکر ارتقاء دادن این ویژگی جدید کرده‌اند.

گوگل كروم

این ویژگی جدید نسخه گوگل کروم اندرویدی بسیار کاربردی برای افرادی است که نمی‌خواهند از اینترنت موبایل خود زیاد استفاده کنند یا حجم کافی برای اینترنت ندارند. حتی گوگل دکمه‌ای جدید به اسم Download page later برای کاربرانش قرار داده که به شما اجازه می‌دهد صفحه مورد درخواست را در حتی در زمانی که آفلاین هستید مشاهده کنید. در نهایت شما می‌توانید با یک ضربه مرورگر گوگل کروم اندروید خود را باز کنید و صفحات خود را که در حالت آفلاین ذخیره کرده بودید را باز کنید و بخوانید.

 برای گرفتن نسخه جدید مرورگر گوگل گروم اندروید روی دکمه زیر کلیک کنید.

گوگل پلي


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

polic666@gmail.com

پنج‌شنبه, 16 خرداد 1398

بسیار خوب

پاسخ

ثبت نظر