می توانید با استفاده از الکسا تماس صوتی رایگان برقرار کنید

می توانید با استفاده از الکسا تماس صوتی رایگان برقرار کنید

با به روز رسانی اپلیکیشن الکسا روی گوشی و یا با استفاده از اسپیکرهای اکو تماس صوتی برقرار کنید و یا پیام کوتاه بفرستید.

با قابلیت جدید الکسا می توانید تماس های تلفنی رایگان برقرار کنید. 

به گزارش فیسیت، هرکسی که به الکسا دسترسی داشته باشد می تواند با دوستان خود تماس های صوتی برقرار کند و به آن­ها پیام های کوتاه رایگان بفرستد. نه تنها کسانی که اسپیکر اکو دارند، بلکه کسانی که اپلیکیشن الکسا را روی گوشی خود نصب دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند. در نتیجه همه ی کسانی که گوشی های اندرویدی یا آی او اس دارند می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

آمازون روز به روز قابلیت های الکسا را بهبود می بخشد. حال الکسا می تواند از آمازون خرید کند، دستورالعمل ها را با صدای بلند بخواند، غذای بیرون بر سفارش دهد و حتی توصیه های پزشکی به شما بکند. اما قابلیت جدید آن بهترین قابلیتش می باشد.

آمازون الکسا

 

تماس و پیام رسان آمازون

حال الکسا می تواند به هر کسی که روی دستگاه خود الکسا دارد پیام کوتاه بفرستد یا با آن ها تماس بگیرد. آمازون این قابلیت جدید را در اکو شو معرفی کرد. کافی است که الکسا را به روز رسانی کنید و دوباره با حساب کاربری آمازون خود وارد آن شوید.

برای برقراری تماس تلفنی و فرستادن پیام کوتاه باید شماره تلفن خود را تأیید کرده و به آمازون اجازه ی دسترسی به مخاطبین خود را بدهید. سپس می توانید با استفاده از اسپیکر اکو و یا اپلیکیشن الکسا تماس برقرار کنید. فقط کافی است بگویید : " الکسا با ( نام فرد) تماس بگیر" یا " الکسا به ( نام فرد) پیام بده".

اکوشو قادر به برقراری تماس های ویدئویی خواهد بود. البته جدیدترین دستگاه اکو تا آخر ماه ژوئن منتشر نخواهد شد. اما هم اکنون افراد زیادی هستند که اسپیکرهای اکو ویا اپلیکیشن الکسا را روی دستگاه خود نصب دارند.

استقبال از اکوسیستم آمازون

فراهم سازی امکان برقراری تماس و فرستادن پیام کوتاه به این معنی است که آمازون در زمینه ای دیگر از تکنولوژی قدم گذاشته است. هدف نهایی این است که بیشتر بتوانیم به اکوسیستم آن تکیه کنیم.

شما از الکسا استفاده می کنید؟ برای چه هدفی از آن استفاده می کنید؟ روی گوشی خود الکسا دارید یا از اسپیکر اکو استفاده می کنید؟ نظرتات راجع به اکوشو چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر