مرورگر اپرا اکنون دارای واتس اپ و فیس بوک داخلی است

مرورگر اپرا اکنون دارای واتس اپ و فیس بوک داخلی است

جدیدترین نسخه بروزرسانی شده مرورگر اپرا که Opera Reborn نام دارد، در حقیقت مجهز به اپلیکیشن هایی مانند واتس اپ و مسنجر است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

اپرا، اولین مرورگری که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا افزونه جداگانه، به راحتی با استفاده از امکانات داخلی مرورگر با دوستان خود گفتگو کنند.

به گزارش فيسيت، به نقل از تك شات، جدیدترین نسخه بروزرسانی شده مرورگر اپرا که Opera Reborn نام دارد، در حقیقت مجهز به اپلیکیشن هایی مانند واتس اپ و مسنجر است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

به گفته اپرا این روزها وب گردی و چت کردن به صورت همزمان میتواند آزاردهنده و خسته کننده باشد زیرا کاربران مجبورند به صورت پیوسته برای پاسخ دادن به یک پیام بین تب های مختلف بگردند. به همین دلیل اپرا به فکر تغییر این شرایط افتاده است و اکنون Opera Reborn را در اختیار کاربرانش قرار داده است، یعنی اولین مرورگری که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا افزونه جداگانه، به راحتی با استفاده از امکانات داخلی مرورگر با دوستان خود گفتگو کنند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که کاربران تب های جداگانه ای را به این قبیل برنامه ها اختصاص دهند و از تغییر نوار کناری تعبیه شده داخل مرورگر به این برنامه دسترسی خواهند داشت.

اگر زمان زیادی از روز خود را به وب گردی با استفاده از مرورگرها اختصاص می دهید، احتمالاً همیشه یکی از تب های مرورگر شما به یکی از شبکه های اجتماعی اختصاص دارد، برای مثال فیس بوک، مسنجر فیس بوک، توییتر یا نسخه وب واتس اپ. اما اگر از جدیدترین نسخه بروزرسانی مرورگر اپرا استفاده کنید، دیگر نیازی به این تب ها نخواهید داشت.

این نسخه جدید از مرورگر اپرا دارای بری از قابلیت های نسخه قبلی نیز هست، برای مثال Ad Blocker داخلی و یک VPN نا محدود رایگان داخلی. کاربران اکنون می توانند آخرین نسخه از مرورگر اپرا را از وب سایت این شرکت دانلود کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر