ابزار جدید ClassDojo برای تسهیل ارتباط والدین و معلم

ابزار جدید ClassDojo برای تسهیل ارتباط والدین و معلم

ابزار مدیریت کلاس، ClassDojo، نرم افزار جدیدی به نام Class Story عرضه کرد که می تواند ارتباط بین معلمان و والدین را تسهیل بخشد. هدف این برنامه حذف نامه و وبسایت برای آگاهی دادن به والدین از سوی معلمان است.


Class Story ویژگی است که در برنامه ClassDoja قرار گرفته است و بر روی تمام دستگاه های اندرویدی و iOS و نیز هر مرورگر وب کار می کند.
لیام دان، موسس شرکت گفته است: "شگفت آور است که در دوره پیام های کوتاه، معلمان امکان ارتباط آسان با خانواده های دانش آموزان را ندارند."
تا پیش از این که، نسخه بتای این برنامه موجود بود، حدود 60000 معلم علاقمند به استفاده از این سرویس بودند و حالا شرکت در تلاش است تا نسخه عمومی آن را منتشر کند.
تمام ارتباطات بین معلمان و والدین خصوصی است. معلمانی که از Class Story استفاده می کنند، عکس ها و مطالب متنی خود را به فید کلاس خود اضافه می کنند و به صورت اتوماتیک آنها را با دیگر والدین به اشتراک می گذارند. والدین نیز می توانند دانش و اطلاعات خود را با “hearting” به نمایش بگذارند. ابزار دیگری که طراحی شده است شامل مطالب ویدئویی و نوت های صوتی معلمان می شود.
والدین نیز به دلیل ازدیاد تکنولوژی ها و دستگاه های موبایلی علاقه بیشتری به دریافت اطلاعات به صورت مستقیم و سریع از تلفن را داشته باشند و نیز این برنامه می تواند در عوض تماس تلفنی یا ارتباط از طریق وبسایت یا صفحه فیسبوک، زمان کمتری از وقت معلمان در روز را بگیرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر