شارژ سریع گلکسی اس 8 زمانی فعال می‌شود که صفحه نمایش خاموش باشد!

شارژ سریع گلکسی اس 8 زمانی فعال می‌شود که صفحه نمایش خاموش باشد!

این روزها راه‌های مختلفی برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند وجود دارد و مهمترین نکته برای مردم شارژ سریعتر گوشی‌شان است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، این روزها راه‌های مختلفی برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند وجود دارد و مهمترین نکته برای مردم شارژ سریعتر گوشی‌شان است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

سامسونگ شارژ سریع تطبیقی که در واقع نام دیگری برای شارژ سریع نسخه 2 کوآلکام بود را از چند سال قبل ارائه کرده است. اما این روش شارژ محدودیت‌های کوچکی دارد مانند اینکه گوشی شما تنها زمانی با قابلیت شارژ سریع، شارژ خواهد شد که صفحه نمایش خاموش باشد. این مهمترین مشکلی است که کاربران برای استفاده از این ویژگی دارند.

جای تعجب دارد که سامسونگ برای رفع این محدودیت تلاشی نکرده و شاید سعی در پوشاندن آن دارد چون در دفترچه راهنماهای گلکسی اس 7 و اس 6 به آن اشاره‌ای نشده و در گلکسی اس 8 علی‌رغم استفاده مکرر از قابلیت شارژ سریع در دفترچه راهنما، در مورد محدودیت آن به نکته‌ای اشاره نشده است.

 در پرچمدار جدید و البته گران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 انتظار می‌رفت تا این مشکل رفع شده باشد، ولی سامسونگ همچنان از تکنولوژی مربوط به چند سال گذشته برای قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کند. در واقع شارژ سریع نسخه 4 کوآلکام علاوه بر رفع این محدودیت، سرعت بیشتری در شارژ کردن نیز ارائه می‌کند. نسخه اسنپدراگون 835 این گوشی که در آمریکا و چین عرضه می‌شود، از شارژ سریع نسخه 4 پشتیبانی می‌کند ولی نسخه اینترنشنال که با پردازنده اگزینوس 8895 عرضه شده، از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند!

طبق آزمایشی که Phandroid انجام داد مشخص شد که گوشی با صفحه نمایش روشن در 2 ساعت و 51 دقیقه و گوشی با صفحه نمایش خاموش در 1 ساعت و 37 دقیقه شارژ می‌شود که حاکی از اختلاف حدودا دو برابری است!

با این حال زمانی که شارژر به گلکسی اس 8 متصل شود، پیام شارژ سریع در نوار اعلان ظاهر می‌شود ولی تنها در صورتی شارژ سریع اتفاق می‌افتد که صفحه نمایش گوشی را خاموش کنید.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر