کنفرانس IFA 2015: تلویزیون های دو طرفه ال جی با صفحه نمایش های OLED

کنفرانس IFA 2015: تلویزیون های دو طرفه ال جی با صفحه نمایش های OLED

هر ساله، شرکت های بزرگ در IFA، تلویزیون های هوشمند جدیدی را معرفی می کنند، امسال ال جی از دستگاهی رونمایی کرد که تلویزیون دو طرفه نامیده می شود. صفحه نمایش دو طرفه 111 اینچی، از سه صفحه نمایش 65 اینچی آلترا اچ دی OLED ساخته شده است که به افراد اجازه می دهد تا از هر دو طرف و به صورت همزمان تلویزیون ببینند.


علاوه بر تلویزیون 111 اینچی، شرکت نیز تلویزیونی دو طرفه در اندازه 55 اینچ، و با ضخامت 5.3 میلی متر را عرضه کرده است. البته، تصور آن سخت است که مصرف کنندگان چگونه می توانند از صفحه نمایش های دو طرفه استفاده کنند.
ال جی نیز، صفحه نمایش های OLED عرضه کرده است که wallpaper نامیده می شود. این صفحه نمایش ها، 55 اینچی هستند و ضخامت زیر یک میلی متر دارند. در کنار ضخامت کم این صفحه نمایش ها، قابلیت اتصال آن به دیوار از طریق آهنرباهای پشت آن می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر