زمان عرضه Note7R نزدیک است

زمان عرضه Note7R نزدیک است

خبر خوب برای دوستداران سری نوت سامسونگ این است که زمان عرضه Note7R در چين و كره جنوبي نزدیک است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 با نام Note7R کم کم آماده می‌شود تا دوباره وارد بازار شود.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، خبر خوب برای دوستداران سری نوت سامسونگ این است که زمان عرضه Note7R در چين و كره جنوبي نزدیک است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

نسخه ريفربيشد note 7R تقريباً آماده وعرضه ي آن با گرفتن تاييديه بلوتوث به بازار نزديك است. اما خیلی امیدوار نباشید که بتوانید این گوشی را خریداری کنید چون به نظر می‌رسد تولیدکننده کره‌ای قصد ندارد این گوشی را در همه نقاط جهان عرضه کند.

اين خبر براي كاربران در چين و كره جنوبي خوشايند است زيرا به عرضه و خريد آن بسيار نزديك هستند. در مورد سایر کشورهایی که نوت 7 مجدداً در آنها عرضه می‌شود خبری در دست نیست و فعلاً نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت.

این گوشی با شماره مدل SM-N935F به تازگی تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است و همین نشانه نزدیک بودن زمان عرضه‌اش است.

 ممکن است  مشخصات نوت 7 جدید همچون نسخه اصلی باشد اما از این بابت مطمئن نیستیم و نمی دانیم آیا همان تراشه قبلی درون نسخه ریفربیشد استفاده شده است یا اینکه این گوشی با چه میزان حافظه داخلی عرضه می شود.

برخلاف نوت 7 اوریجینال که باتری 3500 میلی آمپر ساعتی داشت، نسخه ریفربیشد این گوشی باتری کوچکتری دارد؛ باتری‌ای که ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت دارد. انتظار می‌رود فبلت سامسونگ در رنگ‌های متنوعی از جمله، سیاه، سفید، نقره‌ای و آبی روانه بازار شود.

به هر حال تا عرضه Note7R زمان زیادی باقی نمانده است. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا مشخصات گوشی جدید سامسونگ نیز همچون نسخه اصلی است؟

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر