استراتژی جدید مایکروسافت: بهبود اندروید و iOS و کنار گذاشتن ویندوزفون!

استراتژی جدید مایکروسافت: بهبود اندروید و iOS و کنار گذاشتن ویندوزفون!

پس از موفق نبودن گوشی‌های مایکروسافت، این شرکت در حال نزدیک شدن به دستگاه‌های اندرویدی و iOS است. با فيسيت همراه باشيد.

 مایکروسافت بالاخره حقیقت را پذیرفته است!

به گزارش فيسيت، يه نقل از ديجي رو، پس از موفق نبودن گوشی‌های مایکروسافت، این شرکت در حال نزدیک شدن به دستگاه‌های اندرویدی و iOS است. با فيسيت همراه باشيد.

مایکروسافت ترفندهای زیادی را برای به واقعیت تبدیل کردن این ایده خود آزمایش کرده و به این حقیقت رسیده که می‌تواند به بهبود دستگاه‌های اندرویدی و iOS کمک کند. اين شركت تجربه خوبی در زمینه گوشی‌های هوشمند به دست نیاورد. سیستم عامل ویندوز فون نهایتاً از بین می‌رود و مایکروسافت قطعا از آن عبور خواهد کرد!

Belfiore پس از یک مسافرت 1 ساله به مایکروسافت برگشته است. به نظر می‌رسد Belfiore اطلاعات زیادی کسب کرده و مایکروسافت نیز به اطلاعات او اهمیت داده و طرح او را اجرایی خواهد کرد.

Joe Belfiore

 برای بسیاری او یادآور ویندوزفون می‌باشد، سیستم‌عاملی که او حامی آن بود و به پرورش آن کمک زیادی کرد. Belfiore سناریویی ارائه داده که در آن یک کاربرمعمولی ویندوز که از دستگاه‌های دیگری استفاده می‌کند که اغلب ویندوزی نیستند.

مایکروسافت تنوع زیادی از برنامه‌ها برای این سیستم‌عامل‌ها دارد ولی هیچگاه این سه سیستم‌عامل همکاری کامل و دقیقی نداشته‌اند. اين شركت برخی از ویژگی‌های جدید ویندوز 10 را معرفی کرد که تجربه انتقال محتوا به دستگاه‌های دیگر مانند گوشی‌ها اندروید و آیفون را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل مک را در محصولات اپل استفاده کنید ولی مایکروسافت تلاش می‌کند تا شما از طریق اکوسیستم ویندوز به آن دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر کمی پیچیده به نظر می‌رسد اگر شما بخواهید از یک لپ‌تاپ ویندوزی و یک گوشی اندرویدی یا iOS استفاده کنید.

" مایکروسافت علاقه‌مند به استفاده افراد از کامپیوترها است، صرفنظر از اینکه از چه نرم‌افزاری داخل آن استفاده می‌کنند. "

مايكروسافت

مایکروسافت، Timeline و ویژگی‌های جدید کورتانا را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از برنامه‌های سایر سیستم‌عامل‌ها بر روی ویندوز 10 استفاده نمایند. این کمپانی همچنین سرویس ابری مایکروسافت گراف را فعال کرده تا توسعه دهنگان را به ساخت برنامه برای گوشی و کامپیوتر تشویق کند. Belfiore در این مورد نیز گفته که امیدواریم استقبال خوبی از آن شود و افرادی که سیستم عامل خاصی را دوست دارند بتوانند از طریق آن به همه پلتفرم‌ها دسترسی داشته باشند.

هدف مایکروسافت این است که خطاهایی که در استفاده از این 2 پلتفرم در سیستم عامل ویندوز رخ می‌دهد را رفع نماید تا تجربه خوبی برای کاربران خود در استفاده از آنها رقم بزند.

درهرصورت، مایکروسافت با ناامیدشدن از پلتفرم ویندوز فون به حمایت از اندروید و iOS رو آورده است، به نظر شما آیا مایکروسافت در این راه موفق خواهد بود؟! نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر