امتیاز گلکسی اس 8 با پردازنده اگزینوس 8895 در بنچمارک Geekbench از 7000 فراتر رفت!

امتیاز گلکسی اس 8 با پردازنده اگزینوس 8895 در بنچمارک Geekbench از 7000 فراتر رفت!

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دو پرچمدار جدید سامسونگ هستند که به تازگی عرضه شدند. هر دو مدل دارای 2 نوع پردازنده مختلف هستند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 نسخه اگزینوس گلکسی اس 8 در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 7101 که یکی از بالاترین امتیازهای گوشی‌های هوشمند در این بنچمارک است را کسب کرد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دو پرچمدار جدید سامسونگ هستند که به تازگی عرضه شدند. هر دو مدل دارای 2 نوع پردازنده مختلف هستند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

کاربران با دیدن ظاهر یک گوشی در مورد طراحی آن نظر می‌دهند و گوشی‌ها را از این جنبه با یکدیگر بررسی می‌کنند. اما برای بررسی کارایی و قدرت سخت‌افزاری گوشی ملاک دقیقی وجود ندارد و اینجاست که تست‌هایی که توسط بنچمارک‌ها انجام می‌شوند به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند گوشی‌های موردنظر خود را از لحاظ قدرت سخت‌افزاری نیز مقایسه نمایند.

امروز نسخه اگزینوس گلکسی اس 8 در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 7101 که یکی از بالاترین امتیازهای گوشی‌های هوشمند در این بنچمارک است را کسب کرد. همچنین این گوشی در بخش تک هسته‌ای امتیاز 2121 را کسب کرد که چندان قابل رقابت با بالاترین امتیازات کسب شده در این بخش نیست!

گلكسي اس 8

پردازنده اگزینوس 8895 با استفاده از معماری 10 نانومتری طراحی شده، یعنی این چیپست از لحاظ عملکرد و مصرف انرژی بهبود قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل‌های قبلی خود داشته است.

اين 2 پرچمدار داراي 2 نوع پردازنده است كه یک مدل با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 همراه با پردازنده گرافیکی ادرنو 540 که برای عرضه در آمریکا ارائه شده و مدل دیگر با پردازنده هشت هسته‌‎ای اگزینوس 8895 همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP20 برای عرضه جهانی است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر