پتنت مایکروسافت برای استفاده از لبه‌های نمایشگر تبلت‌های ویندوزی

پتنت مایکروسافت برای استفاده از لبه‌های نمایشگر تبلت‌های ویندوزی

براساس اقدام جديد مايكروسافت، کاربران می‌توانند از لبه‌های نمایشگر برای اعمال وظایف استفاده کنند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

مايكروسافت در جدیدترین اقدام خود پتنت جدیدی را برای فعال کردن لبه‌های نمایشگر تبلت‌های ویندوزی به ثبت رسانده است.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، براساس اين اقدام جديد مايكروسافت، کاربران می‌توانند از لبه‌های نمایشگر برای اعمال وظایف استفاده کنند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

مایکروسافت به تازگی پتنت جدیدی را برای فعال کردن لبه‌های نمایشگر تبلت‌های ویندزی به ثبت رسانده است. به‌کارگیری چنین پتنتی در دنیای واقعی مستلزم استفاده از سنسورهایی خاص در لبه‌های نمایشگر است که البته با استفاده از نمایشگرهای خازنی، گنجاندن این سنسورها در لبه‌ها چندان هم کار سختی نخواهد بود.

 این پتنت به‌وضوح می‌تواند کاربرد لبه‌های بلااستفاده نمایشگر را افزایش دهد؛ برای مثال از این لبه‌ها می‌توان برای کنترل منوها نیز استفاده کرد.

Panay has مدیر بخش دیوایس‌های مایکروسافت نیز پیش‌ازاین اعلام کرده بود که آپدیت بعدی برای محصولات سرفیس پرو «یک تغییر تجربی که باعث ایجاد تفاوت در خط تولید می‌شود» را به همراه خواهد داشت.

محققان بخش تعامل با کاربر مایکروسافت همچنین به‌تازگی نشان دادند که چگونه می‌توان با در دست نگه‌داشتن تبلت، به منوها و قابلیت‌های آن دسترسی پیدا کرد (تصویر پايين). در این روش با استفاده از انگشت شست می‌توان کنترل تبلت را در اختیار گرفت و یک فضای عملکردی کاملا جدید به وجود آورد.

نام مخترع این روش Steven Bathiche ذکرشده است. آقای Bathiche در حال حاضر معاون بخش سخت‌افزار مایکروسافت و یکی از توسعه‌دهندگان اصلی محصولات سرفیس محسوب می‌شود. او همچنین یکی از بزرگ‌ترین مدافعان استفاده از قلم‌های استایلوس است.

مايكروسافت

 امیدواریم که این تغییرات تجربی همان چیزی باشد که ردموندی‌ها پتنت آن را به‌تازگی ثبت کرده‌اند. پیش‌بینی شما چیست؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر