تصاویر جدیدی از اچ تی سی یو 11 پیش از معرفی رسمی منتشر شد!

تصاویر جدیدی از اچ تی سی یو 11 پیش از معرفی رسمی منتشر شد!

در اين مقاله مشخصاتي از اين گوشي هوشمند ذكر شده است اما مشخصات بیشتر و قیمت این گوشی امروز در مراسم معرفی آن مشخص خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

اچ تی سی امروز در مراسمی همزمان در نیویورک، لندن و تایپه از دومین پرچمدار خود در سال 2017 رونمایی می‌کند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، در اين مقاله مشخصاتي از اين گوشي هوشمند ذكر شده است اما مشخصات بیشتر و قیمت این گوشی امروز در مراسم معرفی آن مشخص خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.
امروز ويديويي تبليغاتي از يو 11 در يوتوب منتشر شد اما چند ساعت پس از انتشار اين ويديو حذف شد! به همین دلیل تصاویری از آن را در این مطلب قرار دادیم.

اچ تي سي يو 11

مشخصات اچ تی سی یو 11 که تقریباً از آن اطمینان داریم، شامل موارد زیر است:

  • لبه‌های حساس به لمس و فشار
  • بدنه خمیده در پشت و جلو (مانند یو 11 اولترا)
  • پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 6 گیگابایت رم
  • صفحه نمایش LCD 5.5 اینچی با رزولوشون QHD
  • دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی
  • و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون

htc u 11

 لبه‌های خمیده حساس به لمس بزرگترین ویژگی این گوشی خواهد بود. لبه‌های حساس به لمس و فشار یو 11 برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از طریق آن‌ها کارهای زیادی از جمله دسترسی و کنترل برخی برنامه‌ها مانند دوربین و دستیار گوگل انجام دهید. شما می‌توانید میزان فشار دلخواه خود برای کار کردن با لبه‌ها را از تنظیمات گوشی تغییر دهید.

در همین حال گزارش دیگری حاکی از این است که یو 11 در چین با دستیار هوشمند Baidu’s DuerOS عرضه خواهد شد. دلیل آن هم فقدان برخی امکانات گوگل در چین است.

اچ تي سي

در هرصورت براي مطلع ازمشخصات بيشتر اين اسمارت فون بايد تا زمان رونمايي از آن منتظر بمانيم. براي خبرهاي بيشتر راجع به اين گوشي هوشمند با فيسيت همراه باشيد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر