فروش جهانی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کمتر از یک ماه به 5 میلیون رسید!

فروش جهانی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کمتر از یک ماه به 5 میلیون رسید!

با اینکه کمتر از یک ماه از عرضه رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌گذرد، آمار نشان می‌دهد فروش آن‌ها از مرز 5 میلیون دستگاه گذشته است! در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

دو پرچمدار سامسونگ فروش خوبي داشته اند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، با اینکه کمتر از یک ماه از عرضه رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌گذرد، آمار نشان می‌دهد فروش آن‌ها از مرز 5 میلیون دستگاه گذشته است! در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ که به تازگی عرضه شدند ، فروش بسیار خوبی داشته‌اند. سامسونگ قصد دارد تا با فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سهم خود را در بازار افزایش دهد.

سامسونگ همچنین گفته که در حال آماده شدن برای ارسال پرچمداران جدید خود به 120 کشور جهان از جمله چین است. اين شركت رقم دقیقی از فروش این دو گوشی منتشر نکرده ولی یکی از مسئولان این شرکت گفته که فروش گلکسی اس 8 در سراسر جهان بسیار خوب بوده و همچنین اشاره کرد که تاکنون بیش از 5 میلیون گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به فروش رسیده است.

 به طور کلی تحلیلگران انتظار دارند تا 20 میلیون دستگاه دیگر تا پایان سه ماهه دوم سال 2017 به فروش برسد و همچنین فروش کلی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را تا پایان سال 2017 بین 50 تا 60 میلیون پیش‌بینی کرده‌اند.

با توجه به فروش رفتن 5 میلیون دستگاه از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تنها در یک ماه، فروش 50 میلیون نسخه از این گوشی توسط سامسونگ درست و واقعی به نظر می‌رسد. البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد در سراسر جهان در سه ماهه آخر سال اقدام به خرید گوشی می‌کنند.

در ماه مارس نیز تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که فروش پرچمداران جدید سامسونگ در طول سال 2017 بین 40 تا 45 میلیون خواهد یود که در این رقم کمتر از میزان فروش گلکسی اس 7 در سال 2016 است. در طول سال گذشته 52 میلیون نسخه از گلکسی اس 7 توسط سامسونگ به فروش رسید. البته تحلیلگران دیگری نیز پیش‌بینی کردند که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تا پایان سال 2017 به فروش 50.4 میلیون دستگاه خواهد رسید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر