انتشار تصاویر Surface Pro 5 مایکروسافت قبل از رونمایی رسمی آن

انتشار تصاویر Surface Pro 5 مایکروسافت قبل از رونمایی رسمی آن

تصاویری از دستگاه سرفیس پرو بعدی مایکروسافت به بیرون آمده که نشان می‌دهند طراحی آن شبیه به سرفیس پرو 4 می‌باشد.

به نظر می‌رسد مجموعه تصاویری از سرفیس پرو آینده مایکروسافت به بیرون درز کرده است.

اگر از هواداران خط تولید دستگاه‌های سرفیس پرو مایکروسافت هستید و از زمانی که سرفیس پرو 4 در سال 2015 عرضه شد، منتظر یک دستگاه سرفیس پرو جدید مانده‌اید، به نظر می‌رسد که به زودی به خواسته خود برسید. یک عکس لو رفته جدید از طرف VentureBeat نشان می‌دهد که جانشین سرفیس پرو 4، با نام ساده Surface Pro و طراحی و ظاهری که خیلی از پرو 4 متفاوت نیست، چه ظاهری می‌تواند باشد.

سرفیس پرو

به نظر می‌رسد که سرفیس پروی جدید با طراحی کاملاً شبیه به طراحی سرفیس پرو 4، تا حد زیادی یک نسخه فرعی باشد، اما ویژگی‌ها و مشخصات آپدیت شده، آن را همتا با سایر محصولات عرضه شده در 2017 می‌کند. به جز تصاویر درز کرده، چیز زیادی راجع به سرفیس پرو جدید منتشر نشده و VentureBeat می‌گوید که روز دوشنبه چیزهای بیشتری درمورد ویژگی‌های این دستگاه گزارش می‌دهند.
درکنار تصاویر لو رفته سرفیس پرو، تعدادی تصویر از کاور کیبوردی Type Cover جدید و قلم Surface Pen هم لو رفته‌اند، که نشان دهنده رنگ‌های مشابه جدیدی هستند، اما نه دقیقاً مشابه همان رنگ‌هایی که اخیراً برای لپ تاپ Surface Laptop اعلام شد.
به شدت گمان می رود که مایکروسافت رسماً یک سرفیس پرو جدید در رویداد سخت‌افزار چین خود در هفته آینده، در کنار محصولات دیگر رونمایی کند. با این حال این رویداد به طور زنده پخش نخواهد شد، پس باید منتظر یک نسخه ضبط شده آن بمانید، یا اینکه با وبسایت‌هایی که این رویداد را به طور همزمان پوشش می‌دهند همراه باشید.

با تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: windowscentral

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر