مودمی که امکان دسترسی به اینترنت را در جاهایی که اینترنت موجود نیست فراهم می کند

مودمی که امکان دسترسی به اینترنت را در جاهایی که اینترنت موجود نیست فراهم می کند

شرکت Airbnb مودمی ساخته که در مکان هایی که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد را فراهم می کند.

به زودی مودمی به بازار می آید که امکان دسترسی به اینترنت را بدون اینترنت فراهم می کند. 

یک مسافر به چه چیزی بیش از همه نیاز دارد؟شاید یک سقف یا یک صبحانه خوب؛ اما هرکسی که زیاد سفر می کند می داند که اینترنت چیزی حیاتی است. دسترسی به اینترنت در سفر به شما این امکان را می دهد که به راحتی هتل و غذای خوب بیابید. اگر جایی وای فای وجود نداشته باشد چه؟ متخصصین شرکت Airbnb هم اکنون در حال تلاش برای حل این مشکل است. به زودی مودم قابل حملی وارد بازار خواهد شد که بدون اینترنت امکان اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند. 
دسترسی به اینترنت مشکلات زیادی را حل می کند. حداقل این امکان را برای شما فراهم می کند که مسیریابی کنید. برای حمل مشکلات توریست ها شرکت Airbnb در حال ساخت یک دستگاه بسیار جالب و کارآمد است. ایده این دستگاه بسیار جالب است: دسترسی به اینترنت بدون اینترنت.

اینترنت در سفر


شرکت Service Airbnb به صدها هزار توریست کمک می کند تا یک سقف بالای سر خود بیابند و به هزاران توریست ماجراجو کمک می کند تا به راحتی زندگی کنند. این متخصصین می دانند که یک توریست به هیچ چیز بیشتر از وای فای رایگان نیاز ندارد. این دستگاه به کاربران اجازه می دهد فایل های کوچک ( مانند نقشه) را دانلود کرده و نسخه موبایل وبسایت ها را ببینند. آن ها همچنین می توانند پیام کوتاه بفرستند و همه ی این کارها را بدون استفاده از وای فای، سیم کارت و حتی پرداخت پول انجام دهند. شبیه یک رویا است اینطور نیست؟ البته این شرکت هنوز توضیح نداده است که این دستگاه چگونه به شبکه متصل می شود. 
چنین دستگاهی می تواند مشکلات بسیار زیادی را، نه تنها در سفر بلکه در زندگی روزمره حل کند. 

airbnb

مودم بدون اینترنت

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر