اینستاگرام قابلیت جدید آرشیو تصاویر را معرفی کرد

اینستاگرام قابلیت جدید آرشیو تصاویر را معرفی کرد

اینستاگرام ساعاتی پیش قابلیتی به نام آرشیو را به اپلیکیشن خود اضافه کرده تا کاربران از آن برای مواقعی که برای پاک کردن یا نکردن یک پست مردد هستند، استفاده کنند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

اینستاگرام ساعاتی پیش قابلیتی به نام آرشیو را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، اینستاگرام ساعاتی پیش قابلیتی به نام آرشیو را به اپلیکیشن خود اضافه کرده تا کاربران از آن برای مواقعی که برای پاک کردن یا نکردن یک پست مردد هستند، استفاده کنند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 افراد پست هایشان را به دلایل مختلفی پاک می کنند که شاید مهم ترین آن ها تعداد لایک های کم در یک بازه زمانی مشخص باشد. به همین خاطر اینستاگرام قابلیت آرشیو را معرفی کرده که برای مخفی کردن پست ها از تایم لاین، احتیاجی به پاک کردن دائمی آن ها نداشته باشید.

پست هایی که آرشیو می کنید دیگر در پروفایل تان به نمایش عموم در نمی آیند، اما هر زمان که بخواهید قادر هستید که آن ها را مجددا در بین پست هایتان منتشر کنید.

instagram

آرشیو می تواند برای افرادی که خواهان حفظ یک تم مشخص در عکس های پروفایل شان هستند هم مفید و کاربردی باشد. برای دسترسی به این قابلیت که از همین امروز انتشار آن آغاز شده، کافیست روی گزینه سه نقطه کنار هم پست اشاره کرده و گزینه آرشیو را انتخاب کنید. حالا برای تماشای پست های آرشیو شده کافیست به پروفایل تان رفته و روی آیکن ساعت در گوشه بالا و سمت راست صفحه اشاره نمایید.

انتشار این قابلیت از امروز در اینستاگرام آغاز شده، اما شاید چند ماه به طول بینجامد که تمام جمعیت کاربران اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر