آیا از اموجی های اشتباه استفاده می کنید؟ با این آزمون می توانید معنی صحیح اموجی ها را یاد بگیرید

آیا از اموجی های اشتباه استفاده می کنید؟ با این آزمون می توانید معنی صحیح اموجی ها را یاد بگیرید

با این آزمون ها و اپلیکیشن ها می توانید معنی اموجی ها را یاد گرفته و بیشتر از آن ها لذت ببرید.

این روزها اموجی ها بخشی از مکالمات روزمره ما هستند. اما آیا از آن ها به درستی استفاده می کنیم؟ یک سؤال: فکر می کنید این اموجی چه معنی می دهد؟ مشت یا مشت دست انداز؟ 

emoji


اگر تا به حال فکر می کردید که این شکلک یک مشت دست انداز است اشتباه فکر می کردید. در حالی که اموجی پدیا، بهترین دیکشنری اموجی به انگلیسی می گوید که می توانید از آن برای هردو حالت استفاده کنید اما کد کوتاه این شکلك به صورت زیر است :facepunch: یا :punch: متأسفیم مشت دست اندازها، اما تا به حال اشتباه می کردید! 
آیا از اموجی های دیگر نیز اشتباه استفاده می کنید؟ از اموجی هایی که همه از آن ها استفاده می کنند تا آن هایی که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند، یاد گرفتن اموجی ها مانند یادگرفتن کلمات جدید است اینطور نیست؟ 


1-    آزمون هایی برای تازه کارها ( وب)

معنی اموجی

 

Buzzfeed آزمون های زیادی برای حدس زدن معنی اموجی ها دارد. به طور مشابه  the Metro’s emoji quiz به اندازه کافی ساده است. آن را امتحان کنید. 
اگر به دنبال چیزی پیچیده تر هستید از  PlayBuzz Emoji IQ quiz استفاده کنید. 

2- اپلیکیشن ( اندروید، آی او اس)

افرادی را می شناسید که همه ی جملات خود را با اموجی بیان می کنند؟ بلی می توانید این کار را بکنید و اگر دوست دارید که شما هم جزئی از این فرهنگ جدید باشید شما هم باید آن را یاد بگیرید. 

اولین قدم این است که معنی این اموجی ها را یاد بگیرید. با بازی حدس زدن اموجی ها دانسته های خود را به آزمایش بگذارید. شما حتی می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید. 
هر مرحله یک جمله اموجی را به شما نشان می دهد، با حروف به هم ریخته در زیر و چند مربع خالی که باید پاسخ را در آن بنویسید. شما باید حروف را در مربع ها بچینید. به نظر ساده می رسد و مراحل اولیه واقعاٌ ساده هستند اما مراحل بالا بسیار دشوار می شود. درضمن این بازی روشی بسیار جذاب برای یادگیری اموجی هاست. 
اگر می خواهید با کامپیوتر این بازی را انجام دهید Guess the Emoji online quiz را امتحان کنید. 

3- Text to Emoji Translator ( وب)

حال شما می توانید معنی جملات اموجی را بفهمید. اما نوشتن یک جمله اموجی می تواند کار دشواری باشد. می توانید این کار را به مترجمان هوشمند بسپارید تا آن را برای شما انجام دهند. 

اموجی ترنسلیت


مهندس مونیکا دینکولسکو یک اپلیکیشن ساده ساخته که متن را به جملات اموجی تبدیل می کند. در کادر متن بنویسید تا جمله شما به اموجی تبدیل شود. جمله جدید خود را کپی کرده و هرجا که دوست دارید پیست کنید. 
اما حتماٌ آن را در اپلکیشنی پیست کنید که اموجی را پشتیبانی می کند. بیشتر اپلیکیشن های مدرن این کار را می کنند اما آن را در اوت لوک اکسپرس قدیمی خود برای ایمیل فرستادن پیست نکنید. 

4- WhatMoji ( وب)

نمی دانید بعضی اموجی ها چه معنی می دهند؟ این روش راحت ترین راه برای دریافتن این موضوع است. کافی است که آن را در کادر جست و جوی WhatMoji کپی و پیست کنید تا معنی آن را دریابید. 

وات موجی


شاید این وبسایت بهترین دیکشنری اموجی نباشد اما سریع ترین است. شما می توانید کد کوتاه، یونی کد، نام اموجی و حاشیه نویسی را دریافت می کنید. این همه ی مواردی است که برای فهمیدن معنی اموجی لازم دارید. 
تمرکز WhatMoji روی قابلیت های جست و جوی سریع است. وقتی که نام یک اموجی را وارد کردید آن را کپی کرده و آن را در آخر نام وبسایت بنویسید :< whatmoji.com/

5- EmojiOne ( کروم، اوپرا، فایرفاکس)

راهی بهتر برای اضافه کردن اموجی ها وجود دارد که می تواند مانند دیکشنری نیز عمل کند. EmojiOne افزونه هایی برای مرورگرهای مهم ساخته تا بتوانید به راحتی اموجی ها را کپی کرده و از آن ها استفاده کنید.

اموجی وان


افزونه در نوار وظیفه مرورگر وجود دارد. روی آن کلیک کنید تا یک پنجره کوچک با همه ی اموجی هایی که به آن ها نیاز دارید را ببینید.  EmojiOne هرسال اموجی های خود را به روز رسانی می کند تا همیشه به روز بمانید. برای دریافت معنی هر اموجی کافی است که اشاره گر را روی آن قرار دهید. 
درضمن شما می توانید اموجی ها را کپی کنید ( یا یک سری از اموجی ها) و آن ها را هرجا که خواستید پیست کنید. 
این افزونه هم اکنون روی اوپرا قرار دارد اما می توانید آن را روی مرورگر مبتنی بر کرومیوم نیز نصب کنید. 

آیا ممکن است روزی اموجی ها جای متن را بگیرند؟ 

انسان ها قبلاٌ از هیروگیلیف استفاده کرده اند چرا دوباره این کار را نکنند؟ اموجی ها منظور شما را بدون بیان کلمات می رسانند. آیا ممکن است در آینده اموجی به یک زبان تبدیل شود و به طور کلی جای زبان پیام رسانی را بگیرد؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر