حلقه ی مترجم: این حلقه به بیست و چهار زبان مسلط است

حلقه ی مترجم: این حلقه به بیست و چهار زبان مسلط است

این حلقه زیبا که می بینید که مترجم است که به بیست و چهار زبان تسلط دارد!

گاهی اوقات فکر می کنیم که اگر همه ی مردم دنیا به یک زبان صحبت می کردند دنیا جای بهتری بود و البته خسته کننده. در حالی که پروژه زبان اسپرانتو با شکست مواجه شد و بسیاری از مردم دنیا دلشان نمی خواهد انگلیسی یاد بگیرند، تنها امید ما لوازم الکترونیکی مترجم است که روز به روز کوچک تر و بهتر می شوند. اخیراٌ حلقه های مترجمی اختراع شده است که به شما این امکان را می دهد که سخنرانی ها به زبان های خارجی را بفهمید. 
اکو (Echo) یک دستگاه بسیار کوچک است که می تواند همزمان مسئولیت های زیادی را به عهده بگیرد. مهم ترین آن ها ترجمه است. این حلقه هوشمند به بیست و چهار زبان مسلط است. به لطف اسپیکر و میکروفون MEMS با قابلیت نویزگیر بسیار حرفه ای اکو می تواند به سخنرانی گوش داده و خیلی سریع آن را به یک زبان دیگر ترجمه کند. متن بر روی یک اپلیکیشن خاص روی صفحه گوشی هوشمند شما نشان داده می شود. 
همانطور که احتمالاٌ حدس زده اید این حلقه از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند در ارتباط است. فقط کافی است که قابلیت کنترل صدا را فعال کرده و فیلم، موزیک و یا هرچیز دیگری را اجرا کنید. به لطف بلوتوث اکو همچنین می تواند لوازم هوشمند دیگر در خانه را نیز مدیریت کند. این حلقه واقعاٌ  حلقه قدرت است. 
این حلقه با طراحی ساده و زیبا از سرامیک زیرکونیوم ساخته شده است و تنها شانزده گرم وزن دارد. ظاهر آن نیز بسیار زیباست و باتری آن در صورت کار مداوم تا دو روز دوام می آورد. 

Echo

Echo

Echo

Echo

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر