کنفرانس IFA 2015: تلویزیون های اندرویدی فیلیپس با تکنولوژی Ambilight

کنفرانس IFA 2015: تلویزیون های اندرویدی فیلیپس با تکنولوژی Ambilight

مدت زمان طولانی است که فیلیپس خود را با تکنولوژی Ambilight معرفی کرده است. با استفاده از این تکنولوژی، نوری از پشت تلویزیون در همه رنگ ها ساطع می شود تا دید شما را وسعت بخشد.


این کار، روشی خوب برای پر کردن یک اتاق است و از آنجایی که رنگ ها بر اساس تنظیمات شما تغییر می کنند، باعث می شود تا نور روشن صفحه نمایش شما را اذیت نکند. امسال، در کنفرانس IFA 2015، فیلیپس از تلویزیون های Ambilight جدیدی رونمایی کرد که یک تکنولوژی دیگر را نیز در بر می گیرند، این تلویزیون ها، به وسیله تلویزیون های اندرویدی قدرت می یابند.
هر دو تلویزیون مدل 8601 و 9600 دارای ویژگی 4K و اندرویدی هستند. طراحی و ضخامت آنها بسیار عالیست. تکنولوژی Ambilight از هر چهار طرف این تلویزیون را پشتیبانی می کند که سبب می شود صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر به نظر برسد. مدل 8601، دارای ده اسپیکر پنجاه واتی است و مدل 9600 دارای صفحه نمایش 65 اینچی است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر