آینده ی ماشین پرنده

آینده ی ماشین پرنده

شرکت تویوتا قصد دارد تا سال 2019 کوچک ترین ماشین پرنده دنیا را منتشر کند.

شرکت تویوتا قصد دارد تا سال 2019 اتومبیل پرنده خود را روانه بازار کند. 

به گزارش فیسیت، شرکت اتومبیل سازی  Toyota Motor با همکاری مهندسین شرکت کارتیواتور ( Cartivator) در حال کار کردن روی پروژه جدید خود، ماشین پرنده است. انتظار می رود که این اتومبیل تا سال 2019 منتشر شود. 
این تومبیل فشرده ترین دستگاه پرنده در دنیا خواهد بود ( با طول 2900 میلی متر و عرض 1300 میلی متر). این اتومبیل سه چرخ، چهار موتور دوار و هشت پروانه دارد. این موتورها می توانند اتومبیل را تا ده متر بالای زمین ببرند و سرعت آن ها به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این اتومبیل همچنین می تواند با حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ثانیه روی جاده حرکت کند. 
شرکت کارتیواتور قصد دارد که نمونه آزمایشی را در سال 2018 منتشر کرده و در سال 2019 این دستگاه را با سرنشین آزمایش کند. شرکت تویوتا که یکی از اسپانسرهای المپیک 2020 توکیو است قصد دارد با این اتومبیل پرنده مشعل المپیک را روشن کند. این که شرکت سازنده قصد دارد این دستگاه را تبدیل به یک دستگاه تجاری کند و یا تنها تعداد محدودی از آن را برای موقعیت های خاص بسازد هنوز مشخص نیست. 

اتومبیل پرنده

 

اتومبیل پرنده

اتومبیل پرنده

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر