Xiaomi Mi Max 2 با 4 گیگابایت رم و باتری 5300 میلی‌آمپرساعت

Xiaomi Mi Max 2 با 4 گیگابایت رم و باتری 5300 میلی‌آمپرساعت

قیمت‌ها برای این گوشی‌هوشمند جدید از 247 دلار شروع می‌شود.

گوشی‌هوشمند شیائومی می‌مکس 2 با 4 گیگابایت رم و باتری 5300 میلی‌آمپرساعت رسماً ارائه شد.

شیائومی به تازگی گوشی‌هوشمند می‌مکس 2 را با چند ویژگی قدرتمند و قیمت مقرون به صرفه آن رونمایی کرد، که از سیاست‌های کمپانی پیروی می‌کند. این فبلت به طور کامل از فلز ساخته شده و با یک دوربین تک لنزی در پشت دستگاه به عرصه می‌آید.
شیائومی می‌مکس 2 با یک طراحی کاملاً شبیه به مدل پیشین خود ساخته شده و دارای یک اسکنر اثرانگشت جای گرفته در پشت گوشی و همه دکمه‌های فیزیکی قرار گرفته در سمت راست و شیار سیم‌کارت در سمت چپ آن است. دکمه‌های خازنی پایین صفحه‌نمایش قرار گرفته‌اند، درست مثل مدل قبلی آن، که سال گذشته حدود همین ماه عرضه شد.
گذشته از فلش LED قرار گرفته در سمت چپ دوربین تک لنزی عقب، تفاوت‌های چشمگیر زیادی روی پنل پشت گوشی در مقایسه با مدل قبلی می‌مکس وجود ندارد. بعلاوه، اندازه صفحه‌نمایش به همان میزان 6.44 اینچ است، درست مثل رزولوشن صفحه‌نمایش، که به 1080 x 1920 پیکسل می‌رسد.

گوشی‌هوشمند شیائومی می‌مکس 2

شیائومی می‌مکس دارای باتری بزرگتری است، اما مگاپیکسل کمتری در دوربین پشت دستگاه دارد.

در داخل گوشی، ظرفیت رم 4 گیگابایت با دو گزینه حافظه داخلی، 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت است. می‌مکس سال گذشته، یک نوع دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داشت، اما چنین مدلی امسال در دسترس نیست. در ادامه، می‌مکس 2 با یک پردازنده اسنپ‌دراگون 625 هشت هسته‌ای 64 بیت و واحد پردازش گرافیک آدرنو 506، در مقایسه با SD 652 در مدل سال گذشته می‌آید.

ظرفیت باتری تا 5300 میلی‌آمپرساعت بالا رفته و راه‌حل شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام را ارائه می‌دهد. دوربین پشت دستگاه یک سنسور Sony IMX386 12 مگاپیکسلی دارد، در حالی که دوربین سلفی آن یک سنسور 5 مگاپیکسلی است، درست مشابه مدل می‌مکس. علاوه بر این، این دستگاه به همراه یک IR blaster قرار گرفته در بالای گوشی می‌آید و اندروید نوقا را با MIUI 8 اجرا می‌کند.

شیائومی می‌مکس دارای باتری بزرگتری است

شیائومی همچنین مجموعه‌ای از اسپیکرهای استریو را روی می‌مکس 2 ارائه می‌دهد. در مورد قیمت، نوع با حافظه 64 گیگابایت آن را می‌توان با 247 دلار خریداری کرد، در حالی که نسخه با حافظه 128 گیگابایت آن در چین 291 دلار است. این گوشی در تاریخ 1 ژوئن در دسترس قرار گرفته و به بازارهای دیگر فرستاده می‌شود.

گوشی‌هوشمند شیائومی می‌مکس 2

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: softpedia

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر