دکمه هوم در آیفون 8 حذف می‌شود!

دکمه هوم در آیفون 8 حذف می‌شود!

یکی از وبسایت‌‎های چینی به نام EDN عنوان کرده که دکمه هوم در نسل بعدی آیفون وجود نخواهد داشت. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 با توجه به شایعاتی که در وبسایت‌ چینی مطرح شده، دکمه هوم در آیفون 8 وجود نخواهد داشت!

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، یکی از وبسایت‌‎های چینی به نام EDN عنوان کرده که دکمه هوم در نسل بعدی آیفون وجود نخواهد داشت. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

دکمه دایره‌ای شکل هوم در تمامی محصولات اپل از ابتدا تاکنون وجود داشته است اما EDN اعلام كرده است كه دکمه هوم در آیفون 8 حذف می‌شود!

 گفته است که منبع این خبر یک شرکت تایوانی تولیدکننده تراشه است. این شرکت تایوانی تاکنون برخی از تراشه‌های اپل را تولید کرده و شایعاتی مطرح است که تراشه A11 اپل را نیز این کمپانی تایوانی تولید خواهد کرد.

اما حسگر اثرانگشت به کجا منتقل می‌شود، آیا مانند گلکسی اس 8 در جای نامناسبی قرار خواهد گرفت؟!

با توجه به طراحی جدید و جذاب سایر رقبا، لازم بود اپل تغییرات زیادی در طراحی آیفون 8 انجام دهد. با توجه به گزارش EDN یک حسگر اثرانگشت نوری در زیر صفحه نمایش آیفون 8 تعبیه خواهد شد. قرار بود در گلکسی اس 8 نیز چنین تکنولوژی به کار گرفته شود که در آخر استفاده از حسگر اثرانگشت فیزیکی به آن ترجیح داده شد. این حسگر نوری در جایی مانند دکمه هوم قرار خواهد گرفت.

آيفون 8

علاوه بر این، در این گزارش ذکر شده که آیفون 8 دارای سنسورهای تصویری مادون قرمز است که این سنسورها به منظور افزایش قابلیت‌های دوربین و همچنین پشتیبانی از واقعیت افزوده AR خواهد بود.

پیش از این نسبت تصویر آیفون‌های اپل 16:9 بود ولی نسبت تصویری جدید صفحه نمایش آیفون 8 طبق این گزارش 18.5:9 (مانند گلکسی اس 8) خواهد بود. در پایان این گزارش آمده که نسبت تصویر صفحه نمایش آیفون 8 نیز تغییر خواهد کرد.

هر روز شایعات زیادی پیرامون آیفون جدید شرکت اپل مطرح می‌شود و نمی‌توان صحت هیچ‌کدام از آن‌ها را تایید نمود. با این حال با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی قطعاً اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری از آن منتشر خواهد شد. براي اطلاعات بيشتر از آيفون 8 با فيسيت همراه باشيد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر