نسل بعدی نمایشگرهای اولد قابلیت خم و کشیده شدن را دارند

نسل بعدی نمایشگرهای اولد قابلیت خم و کشیده شدن را دارند

براساس پيش بيني كارشناسان، تا دو سال آینده شاهد ورود نسل بعدی نمایشگرهای اولد سامسونگ به بازار خواهیم بود. با فيسيت همراه باشيد.

به تازگی کمپانی سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) در کنفرانس فناوری نمایشگرها (Display Week) شرکت کرد و نمونه جدیدی از نمایشگر اولد را به نمایش در آورد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، محصول بعدی کمپانی سامسونگ در این کنفرانس نمایشگر ال سی دی 1.96 اینچی با رزولوشن 3840*2160 پیکسلی 4K می‌باشد که می‌تواند در آینده برای واضح‌تر و شفاف کردن تصاویر هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به کار گرفته شود. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

امروزه وضوح پیکسل‌های هدست‌های موجود در بازار به اندازه کافی نیست. برای مثال بهترین رزولوشن هدست واقعیت مجازی متعلق به آکیلوس ریفت با 1080*1200 پیکسل است که نسبت به هدست‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است. به علاوه مسئولان سامسونگ صحبتی درباره ورود این نمایشگرها به بازار جهانی نکرده‌اند.

این نمایشگر اولد 9.1 اینچی است که به راحتی قابلیت خم، لوله و کشیده شدن را دارد و حتی بعد از کشیده شدن می‌تواند به حالت و سایز اولیه‌اش باز گردد. در حال حاضر بسیاری از نمایشگرهای منعطف در بازار تنها قابلیت خم شدن در یک جهت را دارند، در حالیکه این نمونه جدید نمایشگر اولد سامسونگ می‌تواند در جهات مختلف خم شود.

صفحه نمايش خميده سامسونگ

در آخر کمپانی کره‌ای سامسونگ نمایشگر اولد 5.09 اینچی را معرفی کرد که کاربران آن بدون استفاده از عینک سه بعدی می‌توانند به تماشای این نوع تصاویر بپردازند. در گذشته بسیاری از کمپانی‌ها با شکست‌های سختی برای تولید نمایشگرهای سه بعدی روبرو شدند؛ برای مثال کمپانی نینتندو کانسپت New 2DS XL را معرفی کرد ولی خیلی زود آن را کنار گذاشت. خیلی سخت است که مشخص کنیم این ایده جدید سامسونگ چه زمانی وارد بازار خواهد شد ولی با توجه به سابقه کاری این کمپانی و تجربه‌هایی که در این راه کسب کرده است، می‌توان نسبت به پروژه‌های معرفی شده خوشبین بود.

 هنوز مشخص نشده که چه زمانی این نمایشگرهای جدید به طور رسمی رونمایی خواهند شد و به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد ولی بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند تا دو سال آینده شاهد ورود نسل بعدی نمایشگرهای اولد سامسونگ به بازار خواهیم بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر