تعداد کاربران تجاری ویندوز 10 از مرز 50 میلیون عبور کرد

تعداد کاربران تجاری ویندوز 10 از مرز 50 میلیون عبور کرد

با توجه به ویدئویی که مایکروسافت اخیراً منتشر کرده، ویندوز 10 فقط کمی بیش از 50 میلیون کاربر تجاری دارد که عدد چندان بزرگی نیست ولی می تواند به سود مایکروسافت باشد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

مایکروسافت به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا، در میانه راه هدف یک میلیارد کاربر برای آخرین سیستم عامل خود است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، با توجه به ویدئویی که مایکروسافت اخیراً منتشر کرده، ویندوز 10 فقط کمی بیش از 50 میلیون کاربر تجاری دارد که عدد چندان بزرگی نیست ولی می تواند به سود مایکروسافت باشد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 کمپانی ساکن ردموند در حال حاضر 500 میلیون کاربر ویندوز 10 دارد که با توجه به تاریخ عرضه سیستم عامل مورد بحث در تابستان سال 94، آمار بسیار خوبی به نظر می رسد.

با توجه به داده های موجود، اکثر کاربران ویندوز از نسخه های قدیمی تر بهره می برند که این آمار تقریباً شامل تمامی کاربران تجاری می شود. با پایان پشتیبانی از ویندوز 7 (احتمالاً سال 2020)، همه مراکز و شرکت های تجاری که از این سیستم عامل استفاده می کردند، مجبور به ارتقاء سیستم های خود به آخرین و بهترین ویندوز موجود خواهند شد که این امر، جهش بزرگی در آمار کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 ایجاد خواهد کرد.

مایکروسافت در قالب طرح «ویندوز به عنوان یک سرویس» و با اضافه کردن ویژگی های جدیدی مانند «Windows Defender Advanced Threat Protection» به ویندوز 10، سیستم عامل خود را هم از لحاظ ایمنی و هم از نظر کارکردهای مختلف غنی تر کرده و هر روز به هدف یک میلیاردی خود نزدیک تر می شود.

انتظار می رود تا پایان سال، حدود 85 درصد مراکز تجاری و شرکت ها به ویندوز 10 مهاجرت کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر