چگونه داده های مرورگرها را با یک کلیک به اج منتقل کنیم؟

چگونه داده های مرورگرها را با یک کلیک به اج منتقل کنیم؟

با چند کلیک می توانید داده ها، بوک مارک ها و گذرواژه های دیگر مرورگرها را به اج منتقل کنید.

بد نیست هرچند وقت یک بار از مرورگر اج استفاده کنید!

مایکروسافت اج از زمان انتشار با بی مهری رو به رو بوده است. درحالی که این مرورگر بسیار بهتر از اینترنت اکسپلورر است اما سال ها درگیری با اینترنت اکسپلورر باعث شده است که مردم به هر مرورگری که از طرف مایکروسافت باشد اعتماد نکنند. درنتیجه جای تعجب نیست که بسیاری از مردم فقط اج را باز کنند تا کروم، فایرفاکس یا هر مرورگر دیگری را دانلود کرده و دیگر هیچ گاه از آن استفاده نکنند. 
درحالی که مایکروسافت اج مرورگر مورد علاقه بسیاری از مردم نیست آنقدرها هم بد نیست که هیچ گاه از آن استفاده نکنید. درنتیجه ارزشش را دارد که چند دقیقه وقت بگذارید تا اج را شخصی سازی کنید تا هرگاه که خواستید از آن به عنوان مرورگر پشتیبان آن را انتخاب کنید یا طول عمر باتری خود را افزایش دهید از آن استفاده کنید. 
یکی از بهترین روش ها برای استفاده از اج انتقال بوک مارک ها از مرورگرهای دیگر به اج است. در ویندوز 10 کریتور آپدیت ( Windows 10 Creators Update) می توانید با یک کلیک این کار را انجام دهید. 
مایکروسافت اج را باز کرده و روی آیکون منو سه نقطه در سمت راست بالا کلیک کنید. برای باز کردن پانل مربوطه روی Settings کلیک کنید. زیرقسمت  Import favorites and other info روی دکمه Import from another browser کلیک کنید. اج مرورگرهای نصب شده دیگر را روی کامپیوتر به شما نشان می دهد، مرورگری را که می خواهید بوک مارک ها را از آن منتقل کنید انتخاب کرده و روی Import کلیک کنید. اج بوک مارک های کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر را منتقل می کند.اج همچنین می تواند هیستوری ( history) و گذرواژه های ذخیره شده را نیز منتقل کند. 
این همه ی کاری است که لازم است انجام دهید تا بتوانید از داده های ذخیره شده روی مرورگرهای دیگر استفاده کنید. اگر می خواهید داده ها را از مرورگرهایی که اج به صورت پیش فرض آن ها را پشتیبانی نمی کند استفاده کنید می توانید یک فایل HTML را با بوک مارک های مرتبط با مرورگر دیگر را منتقل کنید. پیش از آن که از اج استفاده کنید حتماٌ این تغییرات را انجام دهید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر