بازی Grid Autosport پاییز امسال برای سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد

بازی Grid Autosport پاییز امسال برای سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد

بازی Grid Autosport نهمین بازی از مجموعه بازی‌های TOCA به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای بازی‌ ویدیویی در سبک رانندگی است كه اين بازي، پاییز امسال برای سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. با ما همراه باشيد.

بازی Grid Autosport نهمین بازی از مجموعه بازی‌های TOCA به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای بازی‌ ویدیویی در سبک رانندگی است.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، اولين نسخه اين بازي، در دهه 90 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. البته این بازی که توسط Codemasters طراحی شده است، در سال 2014 برای کنسول‌های خانگی و رایانه‎های شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز عرضه شد و شرکت سازنده، وعده داده است تا پورت آن‌را برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی‌اوس منتشر نماید. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس، هم‌اکنون به عنوان یک پلت‌فرم جداگانه میزبان نسخه‌های موبایلی عناوین زیادی است و Codemasters تصمیم دارد تا با انتشار نسخه پورت شده بازی محبوب Grid Autosport برای گوشی‌های هوشمند، تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

نسخه موبایلی Grid Autosport براساس اعلام رسمی ناشر بازی، با تأخیر سه‌ماهه برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد شرکت اپل منتشر خواهد شد و البته کاربران دستگاه‌های اندرویدی، ناچار هستند تا مدت زمان بیشتری برای تجربه این بازی بر روی گوشی‎های هوشمند خود منتظر بمانند.

مسئولیت توسعه و انتشار بازی برعهده Feral Interactive خواهد بود و این ناشر، به‌تازگی اعلام کرده است که به مدت زمان بیشتری برای بهبود برخی از جنبه‌های بازی برای ارائه تجربه قابل‌قبول در گوشی‌های هوشمند نیاز دارد. در همین رابطه، اعلام شده است:

"ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا رابط‌کاربری بازی را اصلاح کنیم و عملکرد بازی Grid Autosport را به مرحله‌ای برسانیم که به نظر ما برای یک بازی موبایلی خاص و متفاوت لازم است."

 سیستم‌عامل iOS در ابتدا، به عنوان تنها میزبان این بازی در گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده بود اما ناشر بازی تصمیم گرفته است تا سیستم‌عامل اندروید را نیز برای نسخه موبایلی بازی Grid Autosport در نظر بگیرد. استودیو سازنده اعلام کرده است که تجربه Grid Autosport بر روی گوشی‌های هوشمند، شبیه به نسخه کنسولی آن خواهد بود؛ به همین جهت، اکنون انتظارات از شرکت سازنده برای ارائه یک بازی با گرافیک جذاب و گیم‌پلی خارق‌العاده افزایش یافته است. باید دید که آیا شرکت سازنده در عمل به وعده‎های خود موفق خواهد بود یا خیر.

 Feral Interactive در رابطه با زمان عرضه بازی برای سیستم‌عامل اندروید، اطلاعات دقیقی را ارائه نداده است اما ادعا می‌کند که بازی Grid Autosport را برای دستگاه‌های منتخب اندرویدی در «اواخر سال جاری میلادی» منتشر خواهد کرد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر