مایکروسافت قصد دارد میکسر را جایگزین توئیچ کند

مایکروسافت قصد دارد میکسر را جایگزین توئیچ کند

مایکروسافت سرویس رسانه جاری جدید خود را منتشر کرد.

میکسر جایگزین بیم می شود. 

آیا می دانستید که شرکت مایکروسافت یک سرویس رسانه جاری به نام بیم ( Beam) دارد؟ نمی دانستید؟ حقیقت این است که ما هم نمی دانستیم. اما همین که از وجودش با خبر شدیم مایکروسافت تصمیم گرفته است که آن را با میکسر( Mixer) عوض کند. علاوه بر نام جدید میکسر قابلیت های جدید نیز دارد. میکسر تلاش مایکروسافت برای رقابت با توئیچ و یوتوب است. 
اگر کسی چند سال پیش به من می گفت که مردم حاضرند بازی کامپیوتری دیگران را دنبال کنند فکر می کردم دیوانه اند. اما حال در سال 2017 این موضوع کاملاٌ عادی است. شاید کمی به نظر عجیب برسد اما کاری است که میلیون ها نفر روزانه انجام می دهند. 

میکسر به بیننده ها اجازه می دهد با بازیکن ها ارتباط برقرار کنند

بیم در تاریخ ژانویه سال 2017 منتشر شد تا با توئیچ و یوتوب رقاب کند. در آگوست سال 2016 شرکت مایکروسافت بیم را به مبلغی نامعلوم خریداری کرد. حال شش ماه بعد مایکروسافت بیم را به میکسر تغییر می دهد و قابلیت های جدیدی را به آن اضافه می کند. 
در مراسم معرفی ایکس باکس وایر ( the Xbox Wire)، مؤسس میکسر، مت سالسامندی گفت : " ما به قدرت این پلت فرم اعتقاد داریم و می خواهیم آن را در دنیا گسترش دهیم. متأسفانه این کار را با نام بیم نمی توانستیم انجام دهیم. ما نام میکسر را انتخاب کردیم چرا که فکر می کنیم این نام مناسب تر است و مردم را به یکدیگر نزدیک تر می کند." 
میکسر از این جهت با توئیچ و یوتوب متفاوت است که به بیننده ها این امکان را می دهد تا با بازیکن ها ارتباط برقرار کنند. این قابلیت باعث می شود که بیننده ها بتوانند در بازی تصمیم بگیرند. 
یکی از قابلیت های جدید  این است که به چهار بازیکن اجازه می دهد تا بازی خود را روی یک صفحه نمایش دهند، حتی اگر در حال انجام یک بازی نباشند. میکسر به زودی اپلیکیشن اندروید و آی او اس خود را نیز منتشر می کند تا شما بتوانید بازی ها را به صورت زنده از گوشی هوشمند خود دنبال کنید. 

میکسر امیدوار است که بتواند با توئیچ و یوتوب رقابت کند

میکسر سعی دارد تا با توئیچ و یوتوب رقابت کند. نه به خاطر این که هم اکنون از آن ها بدتر است، اما به این خاطر که آن دو حسابی جا افتاده و شناخته شده هستند. البته مایکروسافت در تلاش است تا میکسر را منحصر به فرد و متفاوت از دیگر سرویس های رسانه جاری کند. 
آیا شما دوست دارید آنلاین بازی کردن دیگران را ببینید؟ اگر جواب شما بلی است از کدام سرویس رسانه جاری استفاده می کنید؟ چه چیزی باعث محبوبیت توئیچ شده است؟ یوتوب چه نکات مثبتی دارد؟ آیا تا به حال از بیم استفاده کرده اید؟ نظرتان چیست؟ آیا حاضرید که میکسر را امتحان کنید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر