پروژکتور لیزری ال جی قابل حمل با قیمتی ارزان عرضه شد

پروژکتور لیزری ال جی قابل حمل با قیمتی ارزان عرضه شد

پروژکتور لیزری جدید و قابل حمل ال جی (LG) با قیمت 1500 دلار را می توانید خریداری کنید که به نسبت بقیه آنها قیمت مناسب تری دارد.

به گزارش فیسیت، به نقل از دیجیاتو، پروژکتورهای لیزری معمولاً قیمت بالایی دارند و اگر مدل قابل حمل آن را بخواهید، باید هزینه بیشتری متحمل شوید. به همین دلیل، پروژکتور لیزری جدید و قابل حمل ال جی (LG) با قیمت 1500 دلار را می توانید خریداری کنید که به نسبت بقیه آنها قیمت مناسب تری دارد.

وزن این پروژکتور 2 کیلوگرم می باشد که ProBeam نام دارد. این پروژکتور تقریباً هم اندازه یک توپ فوتبال آمریکایی است و می تواند با قدرت 2000 لومن روشنایی تصویر را در ابعادی به بزرگی 120 اینچ و رزولوشن 1080p  پروژکت کند.

LG projector-ProBeam

این دستگاه دارای پورت های خروجی و ورودی صدا، HDMI  و USB می باشد. این دستگاه با قابلیت pair شدن از طریق بلوتوث را دارد، بنابراین می توانید هدفون یا اسپیکرهای خودتان و یا هر دستگاه دیگر را بدون دردسر به آن متصل کنید.

سیستم عامل این پروژکتور WebOS خواهد بود و به شما قابلیت های یک تلویزیون هوشمند را نیز می دهد تا با پرداخت هزینه ای به نسبت مناسب تر، یک تلویزیون با کیفیت قابل حمل در اختیار داشته باشید.

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر