آپدیت اندروید O برای گوشی‌های نوکیا 6، 5 و 3 تأیید شد

آپدیت اندروید O برای گوشی‌های نوکیا 6، 5 و 3 تأیید شد

کمپانی فنلاندی HMD Global تأیید کرد که هر سه گوشی‌هوشمند جدید برند نوکیا آپدیت اندروید O را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌های جدید نوکیا آخرین نرم‌افزار گوگل را دریافت خواهند کرد.

شما هنوز نمی‌توانید گوشی‌های اندرویدی نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 را خریداری کنید، اما HMD Global، کمپانی پشت گوشی‌های جدید نوکیا، منحصراً برای TechRadar تأیید کرده است که این سه دستگاه زمانی که در دسترس قرار بگیرند، به اندروید O (اندروید 8) ارتقاء می‌یابند.

اندروید او نسخه بعدی پلت‌فرم موبایل گوگل است و در کنفرانس آی/او سالانه این غول جستجو در ماه مه معرفی شد.

یک سخنگو از کمپانی HMD Global به TechRadar گفته "این گوشی‌های هوشمند آپدیت اندروید او را زمانی دریافت می‌کنند که عرضه جدید از محصولات گوگل برای شرکای OEM آن‌ها در دسترس باشد، به همان روشی که HMD Global به آپدیت‌های امنیتی ماهانه اندروید متعهد است".

این آپدیت در حال حاضر در دسترس نیست

آپدیت اندروید او قرار نیست تا سه ماهه سوم 2017 (سپتامبر یا اکتبر) در دسترس قرار بگیرد و احتمال اینکه گوشی‌های هوشمند نوکیا همین حالا آپدیت را دریافت کنند وجود ندارد.

سخنگوی HMD Global به TechRadar گفت که "آن‌ها نمی‌توانند درباره تاریخ ورود برای اندروید او روی نوکیا 6، 5 و 3 نظر دهند- اما در گذشته برخی اوقات برای انتشار نرم‌افزار جدید توسط سازندگان ماه‌ها زمان لازم بود".

از آنجا که نوکیا 6، 5 و 3 یک نسخه تقریباً عادی از اندروید 7 را اجرا می‌کنند، که باید باعث شود انتقال به اندروید 8 سریع‌تر و ساده‌تر باشد، یک پوشش بالقوه نقره‌ای برای این گوشی‌ها وجود دارد.
امیدواریم تا قبل از پایان سال 2017 این آپدیت‌ها در دسترس قرار گیرند، تا نوکیاهای جدید جزء اولین گوشی‌هایی باشند که این آپدیت را دریافت می‌کنند.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: techradar

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

میلاد

دوشنبه, 28 خرداد 1397

سلام من نوکیا 6سری 2017دارم تا حالا تا اخرین نسخه یعنی 8/1آپدیت کردم افتضاح شده خدا وکیل فلش دوربین ناهماهنگ شدن باتری افت کرده خیلی شدید کاش آپدیت نمیکردم اگه میشه من نمیدونم به کجا بگم که برای آپدیت بعدی مشکلاتو حل کنن ممنون میشم.

پاسخ

ثبت نظر