گوشی اپو R7 لایت، گوشی جدیدی از خانواده R7

گوشی اپو R7 لایت، گوشی جدیدی از خانواده R7

اپو (Oppo) بدون هیاهو و سر وصدا یک گوشی جدید از خانواده R7 را در سایت رسمی خود قرار داده است که این گوشی R7 لایت نام دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، این گوشی سبک شده ی R7 است البته از بیرون تقریبا شبیه به همان گوشی R7 می باشد.


گوشی R7 لایت، دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با وضوح 720 پیکسل و تراکم 294ppi است در حالیکه گوشی R7 دارای وضوح 1080 پیکسلی است. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 615  قدرت می یابد. از دیگر ویژگی های آن رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و اسلات کارت microSD است.
این گوشی دارای دوربین های اصلی 13 مگاپیکسلی و ثانویه 8 مگاپیکسلی و نیز باتری 2320 میلی آمپری می باشد ولی برخلاف R7، R7 لایت با سیستم عامل اندروید 5.1 به بازار می آید در حالیکه که گوشی های R7 دارای اندروید کیت کت بودند.
وبسایت اندونزیایی که گوشی R7 لایت را در لیست فروش خود دارد، قیمت 280 دلار را بر روی آن نهاده است در حالیکه R7 به قیمت 313 دلار به فروش می رسد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر