به روزرسانی مدل های قدیمی تر سونی اکسپریا Z به اندروید 5.1.1

به روزرسانی مدل های قدیمی تر سونی اکسپریا Z به اندروید 5.1.1

سونی در سال 2013، با معرفی خط تولید Xperia Z، استراتژی خود را در تولید گوشی های هوشمند مدل بالا، تغییر داد. آنها طراحی OmniBalance خود را با سخت افزار جدید معرفی کردند به صورتی که در تولید Xperia Z5 تغییرات اندکی را نسبت به قبل وارد کردند. بعضی از این مدل ها، ضد آب هستند که یکی از ویژگی های بارز آنها در آن زمان محسوب می شد. این دستگاه ها، هر شش ماه به روز می شوند تا با دستگاه های جدیدتر رقابت کنند.


شرکت پیش از این ادعای به روزرسانی تمام گوشی های اکسپریا Z را رد کرد و از به روزرسانی گوشی های جدیدتر خبر داد، و قول داد که گوشی های قدیمی را نیز به روزرسانی کند. حال، شرکت خبر از به روزرسانی تعدادی از مدل های قدیمی تر اکسپریا Z به اندروید 5.1.1 داد. مدل هایی که این به روزرسانی را دریافت می کنند اکسپریا Z (مدل C6602 و C6603)، اکسپریا ZL (مدل¬های C6503 و C6506)  و نیز اکسپریا ZR (مدل C6503) می باشد و برای تبلت ها، تبلت اکسپریا Z با دو نوع وای فای SGP311 و SGP312 و مدل LTE با شماره SGP321 به زودی به روزرسانی خواهند شد.
با توجه به اینکه ثابت افزار این گوشی ها برای به روزرسانی باید بهینه شود، این به روزرسانی مدت زمانی طول خواهد کشید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر