کاربران اکنون می‌توانند مسیریابی‌های Waze را با صدای خودشان گوش کنند

کاربران اکنون می‌توانند مسیریابی‌های Waze را با صدای خودشان گوش کنند

با استفاده از Waze دیگر نیازی نیست که کاربران حین رانندگی مدام گوشی خود را برای پیدا کردن مسیر بعدی چک کنند و راهنمای صوتی این برنامه‌ها در این زمینه به آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش فيسيت، به نقل از تك شات، با استفاده از Waze دیگر نیازی نیست که کاربران حین رانندگی مدام گوشی خود را برای پیدا کردن مسیر بعدی چک کنند و راهنمای صوتی این برنامه‌ها در این زمینه به آنها کمک خواهد کرد. تا امروز کاربران می‌توانستند از صداهای مختلفی برای مسیریابی‌های خود استفاده کنند و Waze نیز به مرور صدای اشخاص مختلفی را به سرویس خود اضافه کرد.

این روزها اپلیکیشن‌های مسیریاب زندگی در شهرهای شلوغ و جاده‌های بین شهری را برای کاربران گوشی‌های هوشمند بسیار راحت کرده‌اند. کاربران می‌توانند در شرایط مختلف از حالت‌های آفلاین یا آنلاین این قبیل اپلیکیشن‌ها برای بهترین کردن راه یا بهترین و سریع‌ترین مسیر رسیدن به مقصدی مشخص استفاده کنند. اپلیکیشن Waze نیز یکی از همین اپلیکیشن‌هاست که مهم‌ترین قابلیت آن راهنمایی‌های صوتی است که بیشتر برای مسیریابی حین رانندگی مناسب است.

قابلیت ضبط صدا که Waze Voice Recorfer نام دارد، به جدیدترین نسخه بروزرسانی شده Waze اضافه شده است. این شرکت اکنون در جدیدترین اقدام خود به کاربران امکان داده است که صدای خود را برای مسیریابی‌های آتی خود در این اپلیکیشن ضبط کنند، به این ترتیب زمانی که به دنبال پیدا کردن مسیر رسیدن به مقصدی مشخص هستند، صدایی که از پیش آن را ضبط کرده‌اند، آنها را هدایت خواهد کرد.

برای دسترسی به این قابلیت کاربران باید به بخش تنظیمات Waze رفته، سپس روی گزینه Sounde & voice ضربه بزنند تا به Voice recorder دسترسی پیدا کنند. کاربران می‌توانند از دوستان یا عزیزان خود نیز برای ضبط صدا استفاده کنند تا زمانی که در خیابان‌های شلوغ یا خلوت مشغول مسیریابی هستند، صدای فردی که به او علاقه دارند، آنها را راهنمایی کند.
 
کاربران در بخش تنظیمات، به فهرستی از عباراتی که می‌توانند آنها را به صورت صوتی ضبط کنند، دسترسی خواهند داشت.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر