گوشی ارتقایافته Redmi 2A شیائومی آماده برای فروش

گوشی ارتقایافته Redmi 2A شیائومی آماده برای فروش

مدیرعامل شیائومی خبر از مدل ارتقا یافته گوشی Redmin 2A خبر داد. این مدل جدید گوشی Redmi 2A فردا به بازار خواهد آمد. این گوشی در مقایسه با مدل قبلی خود که دارای رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی بود، دو برابر شده است. یعنی گوشی جدید دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی است.


این گوشی به قیمت 86 دلار به فروش می رسد که 50 دلار بیشتر از گوشی مدل قدیمی است ولی بیشتر افراد از این مدل ارتقایافته راضی خواهند بود.
از سوی دیگر، گوشی جدید Redmi 2 همان ویژگی های گوشی قبلی را خواهد داشت. صفحه نمایش لمسی 4.7 اینچی، با وضوح 720 پیکسل، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی، مجموعه تراشه LeadCore L1860C با پردازنده چهارهسته ای، پشتیبانی از 4G LTE، دو سیم کارته و باتری 2200 میلی آمپری از دیگر ویژگی های آن خواهد بود. اگرچه در مورد سیستم عامل این گوشی توضیحی داده نشده است ولی این گوشی به احتمال زیاد MIUI 6 مبتنی بر اندروید 5 لولی پاپ را خواهد داشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر