مراحل آماده‌کردن آیفون یا آیپد برای نصب نسخه آزمایشی iOS 11

مراحل آماده‌کردن آیفون یا آیپد برای نصب نسخه آزمایشی iOS 11

توجه داشته باشید نسخه‌ای که به زودی منتشر خواهد شد، نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS 11 است و نسخه نهایی آن که به صورت عمومی ارائه می‌شود؛ تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز در دسترس قرار نخواهد گرفت. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، توجه داشته باشید نسخه‌ای که به زودی منتشر خواهد شد، نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS 11 است و نسخه نهایی آن که به صورت عمومی ارائه می‌شود؛ تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز در دسترس قرار نخواهد گرفت. با فيسيت همراه باشيد.

 از نصب نسخه آزمایشی iOS بر روی دستگاهی که به آن نیاز دارید، خودداری کنید

از آنجایی‌که سیستم‌عامل iOS 11 به‌زودی معرفی می‎شود، ممکن است در ابتدا تعداد زیادی از برنامه‌هایی که به صورت روزمره از آن استفاده می‎کنید؛ توسط نسخه جدید این سیستم‌عامل پشتیبانی نشود. البته این برنامه‌ها در نسخه نهایی سیستم‌عامل iOS 11 با انتشار به‌روزرسانی‌هایی از سوی توسعه‎دهندگان برای برنامه‎های قدیمی‌تر، پشتیبانی خواهد شد اما به هرحال، ممکن است نتوانید از تعدادی از برنامه‌های محبوب خود استفاده کنید. به همین خاطر، این موضوع را در نصب نسخه آزمایشی سیستم‎عامل iOS برای توسعه‌دهندگان، حتماً مدنظر داشته باشید.

ساعت اپل واچ خود را Unpair کنید

پیش از نصب سیستم‌عامل iOS 11، باید ساعت اپل واچ خود را از حالت جفت‌بودن با گوشی آیفون یا آیپدتان خارج نمایید. برای Unpair نمودن ساعت‌مچی هوشمند خود با آیفون یا آیپدتان، باید برنامه Apple Watch را اجرا کنید و با مراجعه به سربرگ «My Watch» و سپس انتخاب نام ساعت‌مچی هوشمندتان، به صفحه جدیدی ارجاع داده می‌شوید. در این صفحه با انتخاب آیکون i و لمس گزینه Unpair Apple Watch، ساعت مچی‌ هوشمندتان با آیفون یا آیپد شما دیگر جفت نخواهد بود.

 پایدارترین نسخه iOS 11 را به صورت IPSW ذخیره کنید

زمانی‌که اقدام به نصب نسخه‎های آزمایشی سیستم‌عامل iOS 11 نمایید؛ باید برای بدترین حالت ممکن از پیش آماده شوید. ممکن است با نصب این نسخه، دستگاه شما با مشکلی مواجه شود که از طریق سیستم‌عامل، قابل رفع نباشد و در این‎جا، بازگشت به نسخه پایدار از سیستم‎عامل iOS 10 منطقی‌ترین راه به‌‏نظر می‌رسد.

بدین منظور، باید آخرین نسخه Sign شده سیستم‎عامل آی‌او‎اس 10 را دریافت نمایید؛ به همین جهت، باید به دنبال فایل IPSW از نسخه قدیمی‌تر سیستم‌عامل iOS باشید.

 از کامل بودن شارژ باتری آیفون یا آیپد شما اطمینان حاصل کنید

ممکن است برای نصب نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS 11 که برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد شد، به مدتی زمان احتیاج باشد. به همین جهت، باید اطمینان حاصل کنید که شارژ باتری دستگاه شما پیش از نصب این نسخه، کامل است.

 اطمینان حاصل کنید که iTunes به آخرین نسخه به‌روز شده باشد

هیچ اهمیتی ندارد که از سیستم‌عامل مک یا ویندوز استفاده می‌کنید؛ نصب و اجرای آخرین نسخه موجود از برنامه iTunes بر روی رایانه شما برای اجرای بدون مشکل سیستم‌عامل iOS 11 ضرورت دارد. به همین جهت، برنامه iTunes را اجرا کنید؛ خود برنامه به صورت خودکار بابت دریافت آخرین نسخه موجود به شما هشدار می‎دهد یا می‌توانید آن‌را به صورت سدتی جست‌وجو نمایید.

 از وجود فضای کافی بر روی تبلت آیپد یا گوشی آیفون خود اطمینان حاصل نمایید

در صورتی‌که در هنگام نصب نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS 11، فضای کمی در گوشی آیفون یا تبلت آیپد شما وجود داشته باشد؛ حتی در صورت دریافت بدون نقص به‎روزرسانی در هنگام نصب، با مشکل مواجه خواهید شد.

حذف تعدادی از برنامه‎ها و انتقال اطلاعات خود به فضای ابری یا ذخیره آن‌ها بر روی یک حافظه جانبی، بهترین راهکار به‌نظر می‌رسد. این روش به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که تصمیم دارند تا نسخه‌های آزمایشی iOS را به صورت OTA (مخفف عبارت Over-the-Air) نصب نمایند.

به حساب Apple Developers خود وارد شوید

نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل iOS به سادگی در دسترس کاربران دیگر قرار نمی‌گیرد و راهکار قانونی آن، استفاده یا ساخت یک حساب Apple Developers است. برای ساخت حساب مذکور، باید نزدیک به 99 دلار هزینه نمایید و از آنجایی‌که راهکاری برای پرداخت هزینه فوق وجود ندارد؛ معمولاً کاربران ترجیح می‌دهند تا روش‌های دیگر به نصب نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل iOS اقدام نمایند. در اینترنت، وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که اجازه نصب نسخه‌های آزمایشی مخصوص توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل iOS را به کاربران می‌دهد؛ با این‎حال، اگر یکی از دوستان یا آشنایان شما به یک حساب «توسعه‌دهندگان اپل» دسترسی دارید، توصیه می‌کنیم که از حساب وی به منظور دریافت جدیدترین نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل iOS اقدام کنید.

از اطلاعات خود، یک نسخه پشتیبانی تهیه کنید

از آنجایی‎که تصمیم دارید تا یک نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل iOS را بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید و مسلماً این نسخه خالی از اشکال نیست، راهکار مناسب آن است تا از تمامی اطلاعات خود بر روی iTunes یا iCloud نسخه پشتیبان بگیرید. براساس اولویت‌های شخصی خودتان، می‌توانید از هریک از روش‌های فوق برای تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات خود اقدام کنید؛ فقط مطمئن شوید که پیش از نصب نسخه آزمایشی سیستم‌عامل iOS، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات قبلی خود دارید.

منبع: فيسيت

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر