با رزبری پای و یک صفحه نمایش لمسی، یک پای پد پرو بسازید

با رزبری پای و یک صفحه نمایش لمسی، یک پای پد پرو بسازید

آیا علاقه شدیدی به رزبری پای پیدا کرده اید ولی از ارنج پای اجتناب می کنید؟ شما می توانید با خرید یک رزبری پای 60 دلاری با صفحه لمسی، یک تبلت مالتی تاچ با سایز مناسب داشته باشید.


این محصول به کانکتورهای DPI و DSI رزبری پای وصل می شود تا از اتصال به کانکتورهای HDMI جلوگیری کند، توسط برد خود، قدرت می گیرد و به کلّ سیستم این امکان را می دهد که خود را تامین کنند. حتی می تواند بر روی دو صفحه نمایش اجرا شود، یکی رزبری پای و دیگری سیستمی که می تواند ورودی لمسی بپذیرد. زمانی که این اتصالات انجام شد، می توان پکیج پایتون را که Kivy نامیده می شود برای برنامه ریزی صفحه لمسی دانلود کرد.
از آنجایی که شما از رزبری پای استفاده می کنید، می توانید دستگاه ورودی دیگری را هم به آن وصل کنید و یک سیستم اتوماتیک خانگی صفحه لمسی برای خود بسازید. به صورت خلاصه، این می تواند یک بسته کوچک عالی باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر