کاربران ماینکرافت در ویندوز 10 و موبایل می توانند به یکدیگر ملحق شوند

کاربران ماینکرافت در ویندوز 10 و موبایل می توانند به یکدیگر ملحق شوند

ماینکرافت، یک جهان شگرف برای علاقمندان به ماجراجویی ارائه کرده است، این بازی مانند یک بوم نقاشی عالی برای گروههایی است که می خواهند با یکدیگر بسازند و خراب کنند. حال موجنگ، توسعه دهنده ماینکرافت، بازی با دوستان از طریق پلت فرم های مختلف را امکان پذیر ساخته است.


با استفاده از ماینکرافت، نسخه ویندوز 10 و ماینکرافت نسخه موبایل، حداکثر پنج نفر می توانند با دستگاه های ویندوز فون، اندرویدی، iOS یا کامپیوترهای شخصی به شبکه محلی وصل شوند و کار خود را انجام دهند و اگر شما می خواهید سیستم عامل دیگری را امتحان کنید، نسخه ویندوز 10، با پنج نفر آنلاین بر روی ایکس باکس به روز رسانی می شود.
اگر فردی نیز علاقمند باشد که این بازی را بر روی تبلت خود انجام دهد، می تواند از نسخه موبایلی ماینکرافت استفاده کند. کنترل های لمسی افزود شده و موجنگ با یک دکمه اختصاصی کنترل کننده ها را پشتیبانی می کند. بهتر از آن، تاثیرات آب و هوایی نیز بهبود یافته است مثلا بارش باران در جهات مختلف. توانایی حرکت پنهانی یا دویدن با سرعت زیاد نیز به این نسخه ها اضافه شده است. ماینکرافت در این چند ساله بسیار محبوب شده و هر بار با به روزرسانی های مکرر، در تلاش است تا ویژگی های موجود در بازی را قدرتمندتر کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر