حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 در صفحه نمایش نخواهد بود!

حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 در صفحه نمایش نخواهد بود!

سامسونگ اعلام كرد كه به دلايل امنيتي، حسگر اثر انگشت گلكسي نوت 8 در صفحه نمايش نخواهد بود. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، سامسونگ اعلام كرد كه به دلايل امنيتي، حسگر اثر انگشت گلكسي نوت 8 در صفحه نمايش نخواهد بود. با فيسيت همراه باشيد.

علی‌رغم استفاده نکردن سامسونگ از تکنولوژی حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش در گلکسی نوت 8، ولی این شرکت همچنان در حال کار بر روی این تکنولوژی می‌باشد. سامسونگ با CrucialTec یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنسورهای بیومتریک در این زمینه در حال همکاری است.

اين خبر درحالي منتشر شد كه اپل اعلام كرد حسگر اثرانگشت آيفون 8 در صفحه نمايش اين گوشي قرار خواهد گرفت كه اين يك ويژگي بسيار خوب براي آيفون 8 به شمار ميرود.

بنا بر گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است که:

" ما تصمیم گرفته بودیم از تکنولوژی حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش در گوشی گلکسی نوت 8 استفاده کنیم اما به دلیل اینکه نوت 8 یک گوشی بسیار با اهمیت برای ما می‌باشد و به خاطر برخی مسائل امنیتی از این تصمیم، منصرف شدیم."

گلکسی نوت 8 شباهت‌های زیادی با گلکسی اس 8 دارد. از جمله تفاوت‌های مهم آن می‌توان به دوربین دوگانه در این گوشی اشاره کرد. همچنین اندازه صفحه نمایش نوت 8 نیز احتمالا 6.3 اینچ خواهد بود

بسیاری از علاقه‌مندان سامسونگ انتظار داشتند که تکنولوژی حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش تا زمان معرفی گلکسی نوت 8 به پیشرفت کامل رسیده و در این گوشی استفاده شود. ولی براساس خبري كه سامسونگ اعلام كرد، بسياري از كاربران را نا اميد كرد.

طبق آخرین اخبار سامسونگ، نوت 8 را در اواخر ماه آگوست معرفی خواهد کرد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر