رونمایی از ایکس باکس وان ایکس قوی‌ترین کنسول گیم مایکروسافت

رونمایی از ایکس باکس وان ایکس قوی‌ترین کنسول گیم مایکروسافت

در بامداد روز دوشنبه ۲۲ خرداد مایکروسافت کنسول بازی ابر قدرت خود Xbox One X را معرفی کرد. این کنسول رسماً Xbox One X نام گذاری شد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، سرانجام پس از مدت ها انتظار، مایکروسافت از جدیدترین کنسول بازی خود رونمایی کرد. این دستگاه که تا پیش از این با نام پروژه اسکورپیو شناخته می شد "ایکس باکس وان ایکس" نام دارد و به گفته مایکروسافت قدرتمندترین کنسول بازی ساخته شده در تاریخ است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

به گفته فیل اسپنسر، دستگاه تازه معرفی شده مایکروسافت کوچک‌ترین کنسول اکس باکس ساخته شده تاکنون است و طراحی آن تا حدودی الهام گرفته از Xbox One S می باشد و با استفاده از قابلیت Backward Compatibility قادر خواهد بود تا بازی‌های ساخته شده برای کنسول‌های قدیمی‌تر را نیز اجرا کند.

از ویژگی‌های این کنسول میان‌رده می‌توان به قدرت ۶ ترافلاپس و فرکانس ۱.۱۷۲ گیگاهرتز، حافظه رم ۱۲ گیگابایت GDDR5 و پهنای باند ۳۲۶ گیگابایت بر ثانیه اشاره کرد. این کنسول قرار است بازی‌ها را با رزولوشن 4K واقعی اجرا کند. ایکس باکس وان ایکس با فناوری ۱۶ نانومتری ساخته شده است که به سرعت این دستگاه بسیار کمک می کند. کنسول ایکس باکس وان ایکس دارای سیستم خنک کننده مایع می باشد. در نهایت ایکس باکس وان ایکس به عنوان کوچک ترین ایکس باکس دنیا معرفی شده است.

بسیاری از بازی‌های ایکس‌باکس وان، هنگام عرضه ایکس‌باکس وان ایکس بروزرسانی‌های رایگانی دریافت خواهند کرد. از این بازی‌ها می‌توان به Gears of War 4 ،Forza Horizon 3 ،Halo Wars 2 ،Final Fantasy XV ،Resident Evil VII ،Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands و Rocket League اشاره کرد.

حال باید دید که ایکس‌باکس وان ایکس چگونه توسط بازیکنان استقبال خواهد شد و این که این کنسول با قیمت بالای خود می‌تواند موفقیتی کسب کند یا خیر.

این دستگاه که قرار است از 7 نوامبر امسال (شانزدهم آبان ماه) روانه بازار شود از ابتدا با 42 بازی ویژه همراه خواهد بود که 22 مورد از آنها به صورت اختصاصی برای این کنسول توسعه داده شده اند.

 

 

 

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر