موج تازه ی آپدیت های مایکروسافت برای ویندوزی ها

موج تازه ی آپدیت های مایکروسافت برای ویندوزی ها

موج تازه ی آپدیت های مایکروسافت برای ویندوزی ها

 

آپدیت اپلیکیشن فیسبوک برای ویندوز 10

مایکروسافتی ها برای اپلیکیشن فیسبوک ویندوزفون آپدیت تازه ای ارائه داده اند. در این آپدیت برخی باگ های فیسبوک رفع شده است همچنین کاربران این اپلیکیشن از این پس نوتیفیکیشن های بیش تری دریافت می کنند و نظارت بیش تری بر روی رویدادهای صفحاتی که دنبال می کنید انجام می شود.

 

 

آپدیت کوچک برای توییتر ویندوز

10 اپلیکیشن توییتر به ورژن جدید آپدیت شده است.این آپدیت کوچک اما باعث تغییراتی شده است.برخی ویژگی های توییت کردن و ریتوییت کردن در این اپلیکیشن تغییر پیدا کرده است.از پس می توانید توییت های ترند شده را ببینید.همچنین می توانید چندین حساب یا همان اکانت را با یک اپلیکیشن مدیریت کنید.هدف عمده ی این آپدیت رفع باگ های این اپلیکیشن بوده است.

 

 

آپدیت MSN News و Money و Sports و مایکروسافت Health در ویندوز10

تغییرات چندانی در ساختار و کارایی این برنامه ه به وجود نیامده است و تنها برخی باگ های آن ها رفع شده و پیشرفت های جزئی پیدا کرده است.

 

آپدیت برنامه های مسیریابی ویندوز

تمامی برنامه های منسوب به Here و Drive+ برای ویندوزی ها آپدیت شده اند.هدف این آپدیت بیش تر رفع با های موجود در این برنامه ها بوده است.مشکلات مربوط به ورود یا لاگین به حساب در برنامه ی HERE رفع شده است همچنین مشکلات کوچکی در این برنامه ها بوده است تقریبا رفع شده.اما به طور کلی این آپدیت تا اکنون کابران را راضی نکرده است.زیرا در کلیت آن تغییری به وجود نیامده است.

 

آپدیت گالری برای نسخه ی پیش نمایش ویندوزفون 10

کاربران اینسایدر ویندوزفون 10 امروز آپدیت مختصری در گالری های خود دریافت کرده اند.این آپدیت هم باگ های مختصری را رفع کرده است ولی در کلیت آن تغییری به وجود نیاورده است.

 

 

آپدیت ماینکرفت

بازی محبوب ماینکرفت که پیش از این در مطالب گذشته ی فیس آی تی در مورد آن گفته شده است،آپدیت دیگری دریافت کرده است.این بزی با دریافت این آپدیت،از پلتفرم های مختلف پشتیبانی می کند برای مثال Xbox Live GameDVR. گیمرها می توانند تا با حداکثر چهار نفر در این بازی همبازی شوند حتی اگر نزدیک هم نباشند یعنی این امکان به صورت آنلاین بوجود آمده است و این ویژگی تازه ی ماینکرافت است.سوئیچ کردن و یا هماهنگ شدن سریع تر ابزارهای ورودی مانند دسته ها ،کیبورد ،تاچ پد و غیره.رکورد کردن صحنه های بازی و به اشتراک گذاری آن ها از طریق ایکس باکس لایو ممکن شده است.برخی امکنات این بازی هم مانند منابع ،معادن،زامبی ها،حرکت شخصیت ها با دقت و کیفیت بهتر و به طور کلی ویژگی های نمایشی و طراحی بازی پیشرفت کرده است.به طر کلی انتظار می رود این آپدیت بزرگ برای ماینکرافت با استقبال گیمرهای طرفدار این بازی رو به رو خواهد شد.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر