پردازنده ی اسنپدراگون 845 احتمالاً دارای مودم X20 با سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود

پردازنده ی اسنپدراگون 845 احتمالاً دارای مودم X20 با سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود

اگر کوالکام به روال عادی نام گذاری تراشه های پرچمدار خود ادامه دهد، از آنجا که اسنپدراگون 835 پردازنده ی فعلی پرچمدار کوالکام است، طبیعتا پرچمدار بعدی این کمپانی اسنپدارگون 845 نام خواهد داشت و طبق معمول از این پردازنده در بسیاری از گوشی های پرچمدار نسل بعد استفاده خواهد شد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، بر اساس پست يکي از کارمندان کوالکام در شبکه اجتماعي لينکدين، کمپاني مذکور قصد دارد مودم پر سرعت X20 خود را که از فناوري LTE گيگابيتي پشتيباني مي کند، در سيستم روي چيپ اسنپدراگون 845 به کار گيرد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

  • این مودم از LTE Cat. 18 پشتیبانی خواهد کرد و این بدین معناست که سرعت دانلود دستگاه های مجهز به این مودم به 1.2 گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید.
  •  مودم X20 به منظور پیشرفت شبکه ی 5G توسعه داده شده و امیدوار است که این مودم بتواند باعث بهبود روند فناوری 5G شود.
  •  این تراشه بر پایه ی معماری 10 نانومتری FinFET توسعه داده میشود و به لطف استفاده از شتاب دهنده های 2 * 20 MHz، آپلود فایل ها با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه انجام خواهد شد.

امسال سامسونگ توانست با یک حق امتیاز ویژه، اولین کمپانی باشد که اسنپدراگون 835 را در گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس استفاده میکند اما دیگر سازنده ی کره ای، ال جی به خاطر عرضه ی زودتر، از استفاده از جدیدترین پرچمدار کوالکام صرف نظر کرد. اما گزارشاتی که پیش از این منتشر شده اند حاکی از این دارند که سال آینده ال جی و کوالکام با همکاری با یکدیگر، قطعا جی 7 را به اسنپدراگون 845 تجهیز خواهند کرد.

کمپانی کوالکام اعلام کرده که مودم X20 با توجه به نسل پنجم شبکه های مخابراتی طراحی شده و این شرکت، امیدوار است محصول جدیدش راه را برای بهره گیری از شبکه های 5G هموارتر کند.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر