معرفی برنامه‌های برتر برای مدیریت از راه دور اندروید

معرفی برنامه‌های برتر برای مدیریت از راه دور اندروید

برای بسیاری از شما اتصال گوشی به کامپیوتر کار بسیاری سختی است و به‌دنبال راهی ساده برای انتقال فایل‌ها از گوشی خود به کامپیوتر و بالعکس هستید. در این مقاله آموزشی برنامه‌های مناسب برای انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم. با فيسيت همراه باشيد.

برای بسیاری از شما اتصال گوشی به کامپیوتر کار بسیاری سختی است و به‌دنبال راهی ساده برای انتقال فایل‌ها از گوشی خود به کامپیوتر و بالعکس هستید. در این مقاله آموزشی برنامه‌های مناسب برای انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای مدیریت از راه دور اندروید بدون نیاز به استفاده از کابل برای اتصال به کامپیوتر، Airdroid است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به کلیه اطلاعات و فایل‌های گوشی خود دسترسی داشته باشید و همچنین نوتیفیکیشن‌های پیام‌رسان‌های خود بر روی کامپیوتر دریافت کنید.
برای استفاده از این برنامه وارد سایت Airdroid Web شوید و کد QR را اسکن کنید. همچنین می توانید نسخه Windows یا  Mac OS X را دانلود و نصب کنید. پس از آن اپلیکیشن Airdroid را از مارکت‌ رسمی دانلود کنید. وقتی گوشی و لپ تاپ شما به یک شبکه وایفای متصل باشد میتوانید به‌راحتی از طریق آی پی که اپلیکیشن به شما می‌دهد و با وارد کردن آن در مرورگر کامپیوتر خود، کنترل پنل مدیریت اندروید را مشاهده کنید.

یکی دیگر از ابزارهای آسان برای مدیریت از راه دور فایل‌ها در اندروید، برنامه Airmore است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به کلیه عکس‌ها، ویدیو‌ها و موزیک‌های موجود در دستگاه خود در کامپیوتر دسترسی داشته باشید وآنها را مرتب‌سازی کنید. همچنین می‌توانید می‌توانید مخاطبین خود را مدیریت و مرتب‌سازی کنید و به آنها پیام دهید و با آنها از طریق کامپیوتر تماس برقرار کنید. برای استفاده از این برنامه کافی است اپلیکیشن Airmore را دانلود کنید، Airmore Web را با یک مرورگر باز کنید و کد QR را اسکن کنید. سپس گزینه Accept را که در گوشی شما نمایش داده می‌شود را انتخاب کنید، پس از آن ارتباط گوشی و کامیپوتر شما برقرار خواهد شد.

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای اتصال اندروید به کامپیوتر بدون نیاز به کابل، Web PC Suite است. شما از طریق این برنامه می‌توانید فایل‌هایی را از کامپیوتر به حافظه داخلی اندروید و کارت اس دی گوشی و بالعکس با سرعت بالا و بدون نیاز به وصل کردن کابل منتقل کنید. ابتدا اپلیکیشن Web PC Suite را بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب کنید پس از آن به سایت webpcsuite مراجعه کنید و کد QR را اسکن کنید. اکنون امکان انتقال اطلاعات را خواهید داشت.


 یکی دیگر از ابزارهای انتقال فایل‌ها میان دو گوشی هوشمند و یا یک گوشی و کامپیوتر است. برای استفاده از این ابزار، وارد سایت web.xender.com شوید و همچنین این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید، حال کد QR را اسکن کنید تا گوشی شما به کامپیوتر مورد نظرتان وصل شود. از ویژگی‌های کاربردی این نرم افزار، می‌توان به امکان ساخت گروه برای اتصال همزمان ۴ دستگاه اشاره کرد، تا بتوانید فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. ضمناً این برنامه بهترین ابزار برای انتقال فایل‌ها از موبایل قدیمی به جدید نیز می باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر