احتمالاً در گلکسی نوت 8 از اسپیکر استریو استفاده خواهد شد

احتمالاً در گلکسی نوت 8 از اسپیکر استریو استفاده خواهد شد

سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی از هشتمین نسل پرچمداران سری گلکسی نوت رونمایی خواهد کرد که قرار است خاطره بسیار بد گلکسی نوت 7 با باتری ناسالم را که به اعتبار این برند کره ای ضربه بسیاری وارد کرد را پاک کند.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی از هشتمین نسل پرچمداران سری گلکسی نوت رونمایی خواهد کرد که قرار است خاطره بسیار بد گلکسی نوت 7 با باتری ناسالم را که به اعتبار این برند کره ای ضربه بسیاری وارد کرد را پاک کند. با فيسيت همراه باشيد.

با مشاهده این طرح ها میتوان اطلاع یافت که:

  •  گلکسی Note 8 دارای دو بلندگو خواهد بود که یکی در زیر دستگاه و دیگری هم در بالای دستگاه قرار خواهد گرفت.
  • همچنين قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت در پنل پشت گوشی می باشد. (هنوز سنسور اثر انشگت که در نمایشگر دستگاه قرار بگیرد،آماده تولید انبوه نشده است)
  • ضمناً بهره گیری از دوربین با لنز دوگانه هم بارها در این طرح ها آمده است که با این وجود،احتمال استفاده از دوربین دوگانه در این دستگاه وجود دارد.

با اینکه اطلاعات بدست آمده در این طرح های شماتیک با شایعات قبلی همخوانی بسیاری دارد، اما هنوز زود است که به این شایعات اطمینان کنیم و باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم تا اخبار تایید شده از این دستگاه انتشار یابد. در حال حاضر تنها در مورد خبر رونمایی از گلکسی نوت 8 مطمئن هستیم ولی هرچه می‌گذرد اطلاعات و شایعات بیشتری از آنچه ممکن است در پایان سال با آن روبه‌رو شویم به دست می‌آوریم.

اسپیکر استریو در گلكسي نوت 8

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر