وان پلاس ۲ آپدیت اندروید نوقا را دریافت نخواهد کرد

وان پلاس ۲ آپدیت اندروید نوقا را دریافت نخواهد کرد

وان‌پلاس عرضه نشدن اندروید نوقا برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ این شرکت را تأیید کرد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، وان‌پلاس عرضه نشدن اندروید نوقا برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ این شرکت را تأیید کرد. با فيسيت همراه باشيد.

مدتی پیش پشتیبانی مشتریان وان‌پلاس اعلام کرده بود که اندروید نوقا برای وان‌پلاس ۲ عرضه نخواهد شد حالا با گذشت یک ماه این مسئله به‌صورت رسمی توسط وان‌پلاس تأیید شده است. متأسفانه وان‌پلاس به قول خود برای عرضه‌ی اندروید ۷ برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود وفا نکرده است.

وان‌پلاس اخیرا عرضه‌ی اندروید O را برای وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی تأیید کرده است. با توجه به این‌که هنوز اندروید O توسط گوگل عرضه نشده و پایان سال برای انتشار نسخه‌ی نهایی آن در نظر گرفته شده است، صاحبان وان‌پلاس ۳ و ۳ تی باید تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۱۸ برای دریافت این به‌روزرسانی صبر کنند. لازم به‎ذکر است که از زمان معرفی OnePlus 2، نزدیک به دو سال می‌گذرد و این موضوع بدین معنی خواهد بود که پرچم‎دار 2015 شرکت سازنده، از حداقل شرایط لازم برای پشتیبانی نرم‌افزاری توسط شرکت سازنده برخوردار است. حتی در اوایل سال جاری میلادی نیز، OnePlus 2 با سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 فاش شد و شرکت سازنده نیز وعده داده بود که عرضه نسخه جدید سیستم‎عامل اندروید را برای این مدل، در دستور کار خود قرار می‎دهد.

وان‌پلاس ۲ ماه جولای ۲۰۱۵ معرفی شد و در زمان عرضه، نسخه‌ی ۵.۱ اندروید را اجرا می‌کرد. این گوشی از یک نمایشگر ۵.۵ فول اچ‌دی در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. وان‌پلاس از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ در وان‌پلاس ۲ استفاده کرده است. باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این پرچم‌دار است. وان‌پلاس به قول خود مبنی بر ارائه‌ی به‌روزرسانی تا ۲۴ ماه‌ برای این گوشی عمل نکرده است و همین مسئله کار وان‌پلاس را برای جلب اعتماد کاربران دشوار خواهد کرد.

 وان‌پلاس در اظهار نظری مبهم به یکسان نبودن ساختار تیم نرم‌افزاری خود در زمان ساخت وان‌پلاس ۲ و زمان حال اشاره کرده است. به نظر می‌رسد این کمپانی چینی با تغییرات غیرقابل پیش‌بینی در بخش نرم‌افزاری خود روبه‌رو بوده است.

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر