گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه قدرت‌مند روانه بازار می‌شود

گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه قدرت‌مند روانه بازار می‌شود

به‌تازگی، اطلاعات بیشتری از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است که از عرضه یک محصول قدرت‌مند توسط سامسونگ در زمینه عکس‌برداری حکایت دارد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) که امسال رونمایی می‌شود، قرار است از دوربین دوگانه‌ای هم رده با آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) شرکت اپل برخوردار باشد. با فيسيت همراه باشيد.

برخلاف گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن که دیگر بیشتر مشخصات آنها لو رفته، گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) هنوز هم برایمان یک محصول ناشناخته است. با این حال در این مقاله محتوی کافی جهت تحلیل و بررسی احتمال قرارگیری دوربین دوگانه در پرچمدار آینده کره‌ای‌ها را در اختیار داریم.

به گفته‌ی مینگ چی کو، اصلی‌ترین تغییر فبلت جدید دوربین دوال خواهد بود. او می‌گوید دوربین‌های گلکسی نوت 8 به زوم اپتیکال 3 برابری، لرزش گیر اپتیکال، سنسور CIS زاویه باز 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از دیود حساس به نور دوال، سنسور CIS تله فوتوی 13 مگاپیکسلی و لنزهای دوال 6P مجهز خواهند شد.

مینگ چی کو در خصوص گلکسی نوت 8 اينگونه مي گويد كه:

با توجه به بررسی های ما، بازخورد بازار نسبت به کهکشانی‌های جدید سامسونگ بیش از حد انتظار ما خواهد بود. ما معتقدیم که ویژگی نمایشگر همیشه روشن آن باعث هیجان مشتریان خواهد شد؛ به همین دلیل ما انتظار فروش آن را از 40 تا 45 میلیون دستگاه، به 50 تا 55 میلیون دستگاه ارتقاء می‌دهیم. اگرچه طراحی تمام صفحه مخصوص اپلیکیشن های جدید ایجاد نشده، این می‌تواند در جذب کاربران بالارده موثر باشد.

شايعات نشان ميدهد كه گلکسی نوت 8 به یک لنز 12 مگاپیکسلی واید و یک لنز 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز شده است. این موضوع باعث می‎شود تا عملکرد دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 سامسونگ، مانند ماژول دوربینی باشد که شرکت ال‌جی از آن در گوشی پرچم‌دار LG G6 استفاده کرده است. لازم به‌ذکر است که هوآوی پی 10 برخلاف گلکسی نوت 8 و ال‌جی G6، از یک دوربین دوگانه با ترکیب یک سنسور مونوکروم و رنگی استفاده می‌کند و لزوماً هر گوشی مجهز به دوربین دوگانه، به چنین ترکیبی مجهز نشده است.

چند روز پیش نيز مشخص شد که حسگر اثر انگشت این گوشی در پشت آن قرار خواهد گرفت و خبری از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نیست.

پرچمداران امسال کره‌ای‌‌ها به زودی و در تاریخ 28 آوریل 2017 (جمعه، 8 اردیبهشت 1396) از راه می‌رسند.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر