هواوی دسامبر ۲۰۱۶ اپل را از نظر تعداد عرضه گوشی پشت سر گذاشت

هواوی دسامبر ۲۰۱۶ اپل را از نظر تعداد عرضه گوشی پشت سر گذاشت

هواوی مدعی است که در دسامبر سال 2016 موفق شده کمپانی اپل را از نظر فروش گوشی‌ هوشمند پشت سر بگذارد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، هواوی مدعی است که در دسامبر سال 2016 موفق شده کمپانی اپل را از نظر فروش گوشی‌ هوشمند پشت سر  بگذارد. با فيسيت همراه باشيد.

Richard Yu مدیرعامل کسب و کار مصرفی این شرکت در صحبت های نوامبر گذشته خود مدعی شد که هوآوی قصد دارد اپل را از نظر میزان فروش جهانی پشت سر بگذارد و برای این منظور یک بازه زمانی دوساله را تعیین کرده است.

این شرکت چینی طبق گزارشات توانسته در این برهه 13.2 درصد میزان فروش جهانی اسمارت فون را به خود اختصاص دهد و رقیب کالیفرنیایی اش را با سهم 12 درصدی کنار بزند.

تردیدی نیست که فروش این شرکت در سه ماهه نخست سال 2016 فوق العاده بوده و در سال قبل بالغ بر 139 میلیون تلفن همراه از سوی آن به اقصی نقاط دنیا صادر شده است. بنابراین، اگر این شرکت در بازه زمانی مذکور هم نتوانسته باشد اپل را پشت سر بگذارد، وقوع چنین اتفاقی در آینده چندان دور از ذهن نیست.

البته نمی‌توان به داده‌های آماری ارائه‌شده توسط هواوی چندان دل بست؛ چراکه این آمار باید با اطلاعات اپل نیز همخوانی داشته باشد. با توجه به اینکه مؤسساتی نظیر IDC و Strategy Analytics گزارش‌های خود در مورد میزان عرضه و فروش کمپانی‌های مختلف را به‌صورت سه‌ماهه منتشر می‌کنند، نمی‌توان ادعای هواوی را با استفاده از داده‌های مورد نظر مقایسه کرد.

با تمام تفاسیر، هواوی طی سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2017 رشد بسیار خوبی تجربه کرده؛ به‌طوری‌که این کمپانی با احتساب آمار تمام 12ماه، بیش از 139میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کرده است.

 به صورت کلی هواوی شرکت بسیار موفقی بوده و در چند سال اخیر توانسته سود خوبی در بازار جهانی به خود اختصاص دهد و رقیب مهمی برای سامسونگ و اپل باشد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر