نرم افزار Xbox جدید ویندوز 10

نرم افزار Xbox جدید ویندوز 10

نرم افزار Xbox جدید ویندوز 10 ، امکان اجرای بازی های کامپیوتری با کیفیت 1080 P را فراهم نموده است و همچنین امکانات دیگری را نیز ارائه می دهد .

لازم به ذکر است کهاین نسخه هم اکنون در فضای مجازی موجود است و همگان می توانند آن را دریافت نموده و استفاده نمایند .
همانطور که گفته شد ، یک هفته پس از به روز شدن برنامه های کاربردی متفاوت درMicrosoft HQ،ویندوزدهنیز در اقدامی ازمحصولجدیدخودرونماییکرد . این محصول که اخیرا وارد بازار شده است ، به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از ویندوز 10 بازی های Xbox را با کیفیتی خارق العاده اجرا نمایند و از آن لذت ببرند . کاربران با استفاده از این محصول و با داشتن شبکه اینترنت پر سرعت و شرایط مطلوب اتصال به اینترنت ( یک شبکه سیمی یا یک شبکه اینترنتی بی سیم با کیفیت و پر سرعت) ، می توانند بهترین و با کیفیت ترین بازی ها با کیفیت 1080 P و جزئیات تصویری باور نکردنی را اجرا نمایند .
سایر ویژگی هایی که در این نسخه ارتقاء یافته وجود دارند عبارت اند از :
•    گزینه کلیک راست (  Right Click ) : با قرار گرفتن این ویژگی جدید در محصول ارتقا یافته شرکت ، کاربران می توانند به راحتی و تنها با یک کلیک راست بر روی مخاطب دلخواه خود ، یکی از گزینه های " فرستادن پیام " یا " دعوت از مخاطب " را انتخاب نمایند و بدین ترتیب در کم ترین زمان ممکن به فرد یا افراد مورد نظر اتصال یابند .
•    گزینه اعلانات : پس از شروع کار با این برنامه کاربران می توانند تنظیمات دلخواه خود در مورد اعلانات و هشدار های مختلف را مدیریت نموده و به سیستم دستور بدهند که کدام یک از وقایع را اطلاع رسانی کند و نسبت به کدام یک از آنها بی تفاوت باشد و عکس العملی نشان ندهد . این ویژگی نسخه جدید می تواند در مواقعی که کاربر از طریق سیستم به یک میهمانی یا گروه دعوت شده است و یا امکان بازی های چند رسانه ای اینترنتی برای وی فراهم می شود ، با یک پیام ساده وی را از موضوع مطلع نماید . کاربر برای انجام این کار ها اید مسیر Settings > General > Party & Games Invitationsرا طی کند .

Microsoft-Releases-Xbox-One-Ga
•    گزینه آخرین بازی های اجرا شده : با استفاده از این خصوصیت سیستم ، کاربران قادر خواهند بود به صورت زنده و لحظه ای از بازی هایی که توسط افراد مختلف گروه انجام شده است آگاهی یابند . این سیستم همواره چهار نفر را که در اخیرا ،یک بازی را اجرا کرده اند ، در قالب یک لیست نمایش می دهد . پس از نمایش اطلاعات کاربران در خصوص بازی هایی که به تازگی انجام داده اند ، این بار صفحه نمایش به سراغ اطلاعات کاربری خود شخص می رود و در خصوص تاریخ و زمان بازی هایی که خود فرد انجام داده است و رکورد های او و همچنین تمامی دست آورد های او در بازی ها اطلاعات کاملی را در اختیار کاربر قرار می دهد . اگر کاربر بر روی گزینه بازی (Game) کلیک بکند ، سیستم او را به مرکز بازی ها می برد و بدین ترتیب وی قادر خواهد بود تمامی اعضایی که مشغول بازی بوده و یا هستند را مشاهده نماید . در این قسمت اطلاعات اعضایی که بازی ها را اجرا کرده اند بر اساس تاریخ انجام بازی و همچنین آنلاین بودن اعضا به نمایش گذاشته شده است .
•    گزینه مقایسه دست آورد های بازی های کاربر با سایر اعضا : با پیگیری مسیر Achievements > Compare از بخش Game Hubکه در قسمت بالا و راست صفحه قرار دارد ، لیست تمامی اعضا و همچنین رکورد ها و دست آورد های آنان در بازی ها به نمایش گذاشته می شود و کاربر می تواند بر اساس نوع بازی که هم او و هم سایر اعضا انجام داده اند ، مقایسه ای کامل را انجام بدهد .
•    گزینه بازی های من : برنامه نویسان در این نسخه جدید دربخش My Games تغییراتی ایجاد کرده اند تا کاربر بتواند در لیستی کامل که با ورود به این بخش مشاهده می کند ، اطلاعات منظم و دقیقی از کار های انجام شده را مشاهده نماید . در این قسمت با کلیک بر روی هر یک از کلمات ، پوشه درون آن باز می شود و اطلاعات درون پوشه بر اساس حروف الفبا برای کاربر به نمایش گذاشته می شود . همچنین می توان برای سریعتر پیدا کردن بازی های دلخواه ، نام بازی را در قسمت جستجو وارد نمود و آن را پیدا کرد . لازم به ذکر است که لیست بازی ها هم به طور خود کار به روز می شوند و جدید ترین اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهند .
•    گزینه افزودن بازی ها : با استفاده از این گزینه امکان اضافه کردن بازی های جدید ،به صورت دستی و غیر خودکار به مجموعه بازی های کاربر وجود دارد و کاربر می تواند با رفتن به مسیر My Games > Add a game from your PC ، بازی هایی را که با لینک های مستقیم و کمکی به سیستم متصل هستند را به مجموعه بازی های خود اضافه نماید .
این نسخه به روز شده نرم افزار Xbox ویندوز 10 قصد دارد برخی مشکلات و مسائل مربوط به ثبت نام و ورود و یا اطلاعات مکانی و مسائل مربوط به اجرای بازی ها که توسط کاربران گزارش شده اند را نیز حل نماید .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر