عرضه گلکسی نوت FE سامسونگ در تیرماه ۹۶

عرضه گلکسی نوت FE سامسونگ در تیرماه ۹۶

مدتی پیش، سامسونگ اعلام کرد که نسخه جدید و رفع عیب شده گلکسی نوت ۷ را عرضه می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از قیمت و تاریخ عرضه احتمالی سامسونگ گلکسی نوت FE منتشر شده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، مدتی پیش، سامسونگ اعلام کرد که نسخه جدید و رفع عیب شده گلکسی نوت ۷ را عرضه می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از قیمت و تاریخ عرضه احتمالی سامسونگ گلکسی نوت FE منتشر شده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

گلکسی S8 و S8 پلاس، با تغییرات بسیار زیادی به بازار عرضه شد و در این گوشی های هوشمند ما شاهد حذف دکمه فیزیکی هوم بودیم ولی در گلکسی FE این اتفاق ها نخواهد افتاد. تاکنون خبری که از FE درز کرده است و توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است استفاده از دستیار مجازی بیکسبی در این گوشی هوشمند است.

دستیار صوتی بیکسبی در سامسونگ گلکسی نوت FE

در این گزارش، ادعا شده که سامسونگ گلکسی نوت FE که در ماه آینده عرضه می‌شود، به دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) مجهز خواهد بود. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، گلکسی نوت اف ای به دومین گوشی هوشمند سامسونگ تبدیل خواهد شد که از ویژگی بیکسبی بهره می‌برد؛ بنابراین همان‌طور که تمامی ویژگی‌های دستیار صوتی بیکسبی در  گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کشور کره جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته، در گلکسی نوت اف ای نیز در دسترس خواهند بود. تغييرات قابل توجهي در گلکسي FE رخ داده است تا کمپاني ريسک خطر را تا اندازه ممکن کاهش داده باشد، يکي از تغييرات در گلکسي نوت FE جايگزين شدن صفحه نمايش تخت به جاي صفحه نمايش خميده است، هم چنين ظرفيت باتري اين گوشي هوشمند نيز از 3500 ميلي آمپر به 3000،3200 ميلي آمپر رسيده است و تنها دليل اين تغيير نيز امنيت بيشتر گوشي هوشمند است.

سامسونگ در تاریخ ۷ جولای، گلکسی نوت اف ای را در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. شرکت Samsung در نظر داشت تا این گوشی را تا پایان ماه ژوئن عرضه کند اما حالا تصمیم گرفته تا این اتفاق را یک هفته به تاخیر بیندازد. گفته می‌شود علت این تصمیم، افزایش تعداد گوشی‌های رفع عیب شده از ۱۵۰ هزار دستگاه به ۴۵۰ هزار دستگاه بوده است. همچنین قرار است گوشی Galaxy Note FE از طریق سه اپراتور برتر کشور کره جنوبی به فروش برسد.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت FE بیش از ۶۰۰ دلار تعیین شده است.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر