موبایل «Taimen» گوگل احتمالاً با مشارکت ال جی تولید خواهد شد

موبایل «Taimen» گوگل احتمالاً با مشارکت ال جی تولید خواهد شد

هر چه كه به زمان برگزاری رویداد بزرگ I/O گوگل نزدیک می‌شویم، شايعات زيادي راجع به گوگل پيكسل 2 مي شنويم كه امكان صحت اين شايعات زياد است. با ما باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، گوگل در گذشته برای ساخت اسمارت فون های خود با کمپانی‌های سازنده‌ی محصولات اندرویدی متعددی همکاری داشته است و به نظر می‌رسد که در نسل جدید سری پیکسل نیز همین اتفاق تکرار خواهد شد.
نکسوس های قبلی گوگل توسط دو کمپانی ال جی و هواوی ساخته شده بودند و ساخت مدل اول از سری پیکسل نیز بر عهده‌ی اچ تی سی بوده است. اما اگر گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع خبری کره‌ای حقیقت داشته باشند، ال جی به دنبال این است که یک قرارداد عظیم دیگر را نیز با گوگل برای همکاری در تولید گوشی گوگل پیکسل 2 منعقد کند. با فيسيت همراه باشيد.

گفتنی است این بار اطلاعات دریافتی از ابزار «Android Issue Tracker» نشئت می گیرد؛ چند وقت پیش بود که یکی از کارمندان ال جی از وجود باگ در گوشی‌های پیکسل خبر داده بود. همين سیستم گزارش باگ گوگل، احتمال تولید موبایل «Taimen» توسط ال جی را فاش ساخت.

گزارش‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری‌های کره‌ی جنوبی نشان می‌دهد که گوگل پیشنهادی برای یک سرمایه‌گذاری عظیم معادل ۱ تریلیون وون (معادل ۸۸۰ میلیون دلار) در خطوط تولید نمایشگرهای اولد ال جی ارائه داده است که البته در صورت موافقت کمپانی‌ کره‌ای با این پیشنهاد، گوگل آمادگی این را دارد که با توجه به موارد متغیری نظیر شرایط تامین قطعات، حجم سرمایه‌گذاری را افزایش دهد.

لازم به ذکر است پیش از این در اوایل اردیبهشت ماه گزارشات منتشر شد که از احتمال عرضه سه موبایل تازه از طرف گوگل در سال جاری میلادی حکایت می کردند. اما امروز خواندیم که اهالی مانتین ویو احتمالاً پروژه «Muskie» را لغو کرده و به جای آن روی مدل بزرگتر «Taimen» متمرکز شده اند.

در هر صورت، تا چند هفته آینده مشخص می‌شود چه شرکتی پيکسل‌های سال 2017 گوگل را تولید خواهد کرد و اینکه این گوشی‌ها چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارند.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر