به زودی: پشتیبان گیری از هر نوع فایل یا پوشه‌ای توسط گوگل درایو

به زودی: پشتیبان گیری از هر نوع فایل یا پوشه‌ای توسط گوگل درایو

در صورتی‌که فضای ذخیره سازی به اندازه کافی داشته باشید، این امر امکان پذیر است.

اگر به یک شبکه ایمن برای ذخیره اسناد شخصی خود نیاز دارید، پس دیگر لازم نیست بیش از این منتظر بمانید.

اگر از یک اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری روی کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنید، یک فرصت خوب وجود دارد که از آن برای بک‌آپ گیری از سیستم خود استفاده کنید تا بر روی دستگاه‌های مختلف به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. گوگل، غول بزرگ اینترنت، اپلیکیشن دسکتاپ درایو خود را به عنوان ابزاری برای پشتیبان گیری و همگام‌سازی از نو ابداع می‌کند، ابزاری که فقط با نگاه به اسم آن کارایی آن را می‌فهمیم. در حالی که این اپلیکیشن تا حد زیادی همان کارهای مشابه را انجام می‌دهد، حالا صرف‌نظر از جایی که فایل‌ها روی کامپیوترتان ذخیره شده‌اند، بیشتر روی حفظ ایمنی اطلاعات شما متمرکز شده است. این موضوع می‌تواند شامل تصاویر نیز باشد- زیرا نرم‌افزار آپدیت شده آن، اپلیکیشن دسکتاپ گوگل فوتوز (Google Photos) را در خود گنجانده است، بنابراین فقط به یک اپلیکیشن برای همگام سازی همه آن‌ها نیاز دارید. تنها محدودیت واقعی آن مقدار فضای درایوی است که دارید.

این ویژگی‌های پشتیبان گیری و همگام سازی در 28 ژوئن برای کاربران مک و ویندوز منتشر خواهد شد. در حال حاضر، اگرچه این ویژگی برای کارهای تجاری نیست، اما در صورتی که برای موارد کاری خود به سرویس‌های ابری آن وابسته هستید، گوگل ترجیح می‌دهد نظر شما را به ویژگی Drive File Stream در راه خود جلب کند. به طور کلی، اگر تمام چیزی که نیاز دارید یک شبکه ایمن برای ذخیره اسناد شخصی‌تان است، پس دیگر نیازی نیست بیش از این منتظر بمانید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر