گوشی شیائومی می ۶ پلاس (Mi 6 Plus) به زودی معرفی خواهد شد

گوشی شیائومی می ۶ پلاس (Mi 6 Plus) به زودی معرفی خواهد شد

در شایعات گذشته، پیرامون عرضه شیائومی می ۶ پلاس به عنوان نسخه بزرگ‌تر گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی می ۶ شنیده‌ایم و این مدل، هم‌چنین به تازگی در چین مجوز دریافت کرده است. براساس یک پیش‌بینی، شرکت شیائومی نسخه بزرگ‌تر گوشی پرچم‌دار جدید خود را تا دو ماه آینده به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، پیش از معرفی پرچمدار جدید شیائومی یعنی می ۶ در ماه آپریل، بسیاری انتظار داشتند تا می ۶ پلاس نیز همراه با این گوشی معرفی شود. اما اکنون چند هفته‌ای از عرضه می ۶ می‌گذرد و می ۶ پلاس هنوز معرفی نشده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

مشخصات شیائومی می 6 پلاس

  • مدل پلاس از فبلت شیائومی می ۶ پلاس با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.
  • شیائومی می ۶ پلاس به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با یک پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی مجهز خواهد بود و واحد گرافیکی آدرنو ۵۴۰ برای آن در نظر گرفته شده است.
  •  این دستگاه مجهز به نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است.
  • باتری شیائومی می ۶ پلاس ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت خواهد داشت.
  •  شیائومی می ۶ پلاس از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند که دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 سونی برای آن در نظر گرفته شده است و یک شاتر ۸ مگاپیسکلی به عنوان دوربین سلفی در حاشیه بالای دستگاه جای گرفته است.
  • شیائومی می ۶ پلاس، فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.
  • سنسور تشخیص اثرانگشت به احتمال زیاد در حاشیه پایین دستگاه جای گرفته است و دو دکمه لمسی خازنی نیز در کنار آن برای بازگشت و مشاهده برنامه‌های در حال اجرا در نظر گرفته شده است.
  • مجهز به سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقات همراه با رابط کاربری MIUI 8

قیمت در نظر گرفته شده برای این فبلت ۵٫۷ اینچی با مشخصات سخت‌افزاری از جمله ۱۲۸ گیگابایت حافظه، شش گیگابایت رم و بدنه سرامیکی (مطابق با شایعات پیشین پیرامون قیمت احتمالی شیائومی می ۶ و شیائومی می ۶ پلاس) بیشتر از ۵۳۰ دلار خواهد بود. مدل پایه نیز با قیمتی بیشتر از نسخه رده‌بالای شیائومی می ۶ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود.

اگر همه چیز درست باشد، شیائومی تازه ترین پرچمداران خود را در تاریخ 22 فروردین یا 27 فروردین ماه رسماْ معرفی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر